Profil

berhan

19 Aralık 2005

Hakkında

evime hırsız girdi, ekipmanlar gitti, fotoğrafla uğraşmayı sanırım bıraktım. elveda fk... canon sevgisi umarım tekrar canlanır ve piyangodan para çıkar...


ve buradayım: http://photography-on-the.net/forum

BerhanBlog (korkma, hele bi okumaya başla:)

Alıcam eve iki arı kuşu, milletin kedisini çektiği gibi paso çekicem. Ne kuşmuş ya(03/06/2007)

Aramıza katılan Canon Speedlite 550EX ve Balon SoftBox a hoşgeldin diyoruz(28/05/2007)

19 Mayıs Atatürk’ü anma ve Starcraft II bayramı (19/05/2007)

Bir de fotoğraf favorilere ekleyicileri çıktı, ama hiç eleştiri yapmamaktalar. Bu kadar mı zor eleştiri yapmak anlamadım ki? (16/05/2007)

Nikonla fotoğraf çekmek kolaydır, fotoğrafı beğendirmekte. Yiyosa Canon ile çekiniz. Gerçek renkler ve kontrast ile. (16/04/2007)

D70s li kız fotoğrafçı akımı gözüme batıyo nedense. kızlar nikon kullanmasın. canon kullansınlar. (16/04/2007)

kanoneefeonyedikırkkefdörtLeeyuğesem (11/04/2007)

Eğer ki çiftleşen böcek fotosu çekip de erotik kategorisine koyup FK ya yüklersem allah belamı versin. (01/04/2007)

Bu linkteki http://www.fotokritik.com/228779 çocuktan gıcık kapmaya başladım. Bu, FK nın celebrity si artık. Bu kadar ünlü bi çocuk daha görmedim ben. Annesi babası artık eminim para alıyorlar poz başına. NG dergisindeki afganistanlı genç kız fotosundan bile daha ünlü ya. ya yeter... (26/03/2007)

insanların eğilip vivid ayarı ile nikon ile yaşlı insanların yüzünü çekip buraya öylece koymalarını kaldıramıyorum artık. biraz yaratıcı olun, bununla mı gelişecek ya da bazı şeyler, bunları çekerek mi bişey öğrenmeyi düşünüyorsunuz. o kadar çok aynı fotoğraf var ki, kategori açılmalı artık bunun için. "nikonla yaşlı yüzü" kategorisi. (19/03/2007)

Grip insanın kendine yakışanı giymesidir. Mehmet Bege Eiki (24/11/2006)

Mahaha, 20D... (17/11/2006)

350D mi sattım. 20D aramaktayım 2. el. Mutluyum. Alan arkadaş iyi baksın ona, çok temizdi. (11/11/2006)

Haa, unutmadan, üzerinde yazı yazan duvarın önüne bi kız arkadaşı koyup fotoğrafını çekmek olayı.... uzak dursun, görmeyeyim... (25/09/2006)

350D için seti tamamladım, artık başka bişey almam, 350D ye fazla kaçar, sırada yani makine var, bir sene idare edeyim artk bunlarla.
350D+grip+75-300+28-80+50macrof2.8+18-55paşabahçe (13/09/2006)

Hiç bir zaman Balat’a gitmeyeceğim. (23/08/2006)

Aynı fotoğrafın bir de renklisinin konulmasına da gıcık olmaya başladım. hmmm (17.08.2006)

AyKaan ı çok sevmekteyim, bir numaradır. (03/08/2006)

Bir arkadaşımın teorisi var(edit:başka arkadaş uyardı, heryerde yazıyomuş..) nispeten doğru olan -ismini az önce buldum-, 300mm ile çekilecek bir fotoğrafın en az 1/300 ile çekilmesi gerekir, daha yavaşı kurtarmaz yada tripod.. Biz buna "fakir image stabilizeri" diyoruz...:) 19/07/2006

Bu aralar fotoğraflara 4. eleştiriyi yazan kişi olmayı çok seviyorum.(15/07/2006)

Yahu bi de şu F11 hadisesi çıktı. moda oldu. yau sanki 349298x234234 fotoğraf gönderilebiliyo da F11 diyo herkes. ufacık foto göndereni de diyo, haklı olan da.işte sözüm ufacık fotoğrafa F11 diyenlere: artık 800x600 çözünürlük kullanan kalmadı arkadaşlar. eshefle duyururum buradan. (05/07/2006)

efenim;
bende yeni huylar, tikler oluşmaya başladı. kedi fotosundan nefret ediyorum. yani şöyle anlatayım, erdal kınacı kedi çektiği an favori fotoğrafçılarımdan çıkacaktır.

birde erotik damgası altında çiftleşen böcekler. artık komik değil bunlar bana göre. mesela mevsimi geldiğinde heryerde aynı şeyden bi sürü olur ya. mesela şu sıralar heryerde kiraz satılıyor. ay tutulması zamanında ay fotoğrafından kusmamız gibi, yada bahar geldiğinde çiçek böcekten kusmamız gibi. dede fotoğraflarına, çiftleşen böcek fotolarına da filtre konsun. bide kedilere. tabi bu saydıklarımı uzmanca yapanlar var, her makro böcek fotosu bişey anlatmayabilir, fakat yuh bunu nasıl çektin dedirtenler de vardır. sözün meclisten dışarı olduğu durumları biliyor herkes zaten..

Takip Ettikleri (Liste)

Emre Hakgüder Altuğ Tekin Kerem Kurluva Esra Kurt Emre Büyükakincak Elvin Erkut Bariş Koçak Veli Korkmaz Ali Mutlu Numan Bayülken Levent Sağlam M.fatih Sözeri

Kişisel Bilgileri

  • Ad Soyad : Berhan SOYLU
  • Şehir : İzmir
Teşekkürler!