Eleştiri ve Yorumlar
DejayProject
volkan atilla
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
2 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
2 |
| Teknik |
2 |
| Ortalama |
2.5 |
fotografına yorum yapacak kadar bılgıye sahıp degılım ama guzel bır calısma, kalemın ıse urkutuyor benı...
7 ay önce yazılmış
maviyedogru
Murat İnan
keşke fotoğrafın göbeğindeki pencere açık olmasaymış kareden bağımsız duran bir obje gibi kalmış yani etek belki biraz daha uzun olupta gizemi korusaymış gayet başarılı olurmuş düşünce güzel başarılar
8 ay önce yazılmış
byako
Kemal OZEN
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.8 |
ilk defa olarak fotoğraflarınızı inceliyorum kelimenin tek anlamıyla süper çok beğendim ilginç bir teknik bundan sonrasında sizi takip edeceğim elinize gözünüze emeğinize sağlık
22.11.2007 16:13 tarihinde yazılmış
eastwood
erdal çoban
Seni öldürerek intihar etmek istiyorum!!!
İçimdeki “sen” bana acı veriyor…Öylesine bir acı ki bu acıyı içimden söküp atasım geliyor!...
Daha da acıyor…
Seni içimde öldürmeye karar veriyorum…
İçimdeki “sen” i öldürmek kendi ölümüm demek aynı zamanda biliyorum…
Adına intihar diyecekler ama ben bunu seni öldürmek adına yapıyorum…
Yani SENİ intihar ediyorum!..
Seni içimden terk ediyorum!...
Hem intihar eden hem de katil olan biri olarak iki kere günah işliyorum…
Ama artık bir ceset olduğumdan hiçbir şey hissetmiyorum!...
altına imzamı atmak isterdim ....
03.08.2007 15:21 tarihinde yazılmış
edit
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
siteyle yeni tanıştım seni de geç keşfettim dolayısıyla... insanın fotoğraf çekerken harcadığı enerjiden daha fazlasını harcaması gerekiyor o fotoğrafı savunurken...özellikle bizim türklere... yok orası ööle burası bööle olmuş vs... bence bu resim - fotoğraf - ya da adı her neyse(bende bu ayrıma sinir oluyorum) biz buna kısaca dodo diyelim, mükemmel...
bıçak çok etkili,
altta yazdığın metin kurgunla örtüşüyor,
iç çamaşırın görünmesi bu konsepti tamamlayan güzel bir unsur,
saçlara gelen ışık çok tadında...
diğer çalışmaların da süper!
sen ölme daha...
27.08.2005 20:49 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
Ben de yeni okuyorum bu yorumu ve tüylerim diken diken oluyor...
Sen de ölme sakın yoksa naparız "biz"???
çok teşekkür ederim...sevgilerimle...
30.09.2005 18:21 tarihinde yazılmış
MuTReFT
Muzaffer KESKİN
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
-1 |
| Kompozisyon |
-2 |
| Estetik |
-2 |
| Teknik |
1 |
| Ortalama |
-1.0 |
Çok şey söylenmiş fotoğraf için çoğunu okumadım, Kendi düşüncemi söylüyorum.
- Kompozisyon Yok
- Estetik Yok
- Her hangi bir duygu belirtisi uyandırmıyor
- Puan alması için yine CİNSELLİK ön planda
.....
24.08.2005 14:26 tarihinde yazılmış
genizah
Süleyman Gezgin
Kullanıcının hesabı aktif olmadığı için cevabı görüntülenmemektedir
25.08.2005 02:09 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
Muzaffer Bey;
Sizin gibiler için "kırmızı noktalı sayfalar olmalı "önerisi getircem ki yanlışlıkla (!) da olsa böylesi resimler görüp etkilenmeyesiniz :)
Teşekkürler Süleyman üzerine daha yazacağım yok bu durumda:)
25.08.2005 11:33 tarihinde yazılmış
MuTReFT
Muzaffer KESKİN
"Sizin gibiler" derken ne tür bir kategoriye koyuyorsun ?
daha çok şey söylemek isterdim ama seviyem buna izin vermiyor. Senin ve senin gibilerinin, kendini ve fotoğraflarını pazarlamak adına yapmayacağı olmayacağına inandığımdan sizinle daha fazla tartışmayacağım. Gittikce fotokritik’in seviyesini düşürüyorsunuz çünkü.
Birde size mail attım.
26.08.2005 11:55 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
Muzaffer Bey,
Burdan yazmak istedim size çünkü gocunacak bir durumum yoktur:)
Bana lütfen bir adet vesikalık resminizi yollayınız...
Sözlük karıştırınca "bağnaz" kelimesinin karşısına sizin resminizi yapıştırmak isterim...
Bağnaz=taassup...bir düşünce ya da bir inanışa körü körüne (düşünmeden, yargılamadan. mantık yürütmeden) saplanan , ondan başkasını düşünmeyen ve bu düşünceden ödün vermeyen kişi ya da felsefe..
Ya da
"Bir düşünce ya da bir inanışa körü körüne (düşünmeden, yargılamadan. mantık yürütmeden) saplanan , ondan başkasını düşünmeyen ve bu düşünceden ödün vermeyen kişi ya da felsefe..."
Uzun lafın kısası: "sen ve senin gibiler"...
Anlatabildim mi meramımı?:)
sevgiler
Çiler
PS: Seviye konusuna gelmek bile istemiyorum ...:)
26.08.2005 13:28 tarihinde yazılmış
MaNYaXeN
Durmuş KUŞ
bağnaz=MUtaasıp;
taassup = bağnazlık. ( i love Turkish)
3 ay önce yazılmış
kayzersoze28
yusuf besli
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
1 |
| Kompozisyon |
1 |
| Estetik |
2 |
| Teknik |
1 |
| Ortalama |
1.3 |
güzel bi kare yakalamışsınız ama bütün olarak düşünüldüğünde kompozisyon o kadar uyumlu değil...sol ayak kapanmasa daha iyi olurdu ayrıca bıçağın sapı çok uyumsuz bence modelin yüzünü ön plana çıkarsaydınız daha başarılı olurdunuz
başarılarınızın devamı ile ışığınız bol olsun...
31.07.2005 20:25 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
Teşekkür ediyorum ve sizin de fotoğraflarınızı görelim bakalım diyorum!
04.08.2005 10:36 tarihinde yazılmış
MuTReFT
Muzaffer KESKİN
Bu cevapta biraz kendini beğenmişlik hissediyorum.
24.08.2005 19:24 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
:)
"Ainası iştir kişinin lafa bakılmaz" derler ya...
anlayana...:)
25.08.2005 11:34 tarihinde yazılmış
xmen
Levent Buyuk
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:)
30.07.2005 15:28 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
estağfrullaaaaaaaaaaah:)
31.07.2005 10:40 tarihinde yazılmış
muratoruc
Murat Oruç
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
2 |
| Kompozisyon |
1 |
| Estetik |
1 |
| Teknik |
2 |
| Ortalama |
1.5 |
Merhaba Çiler Hanım, ben de duygusal-mistik fotoğraflardan pek haz etmem :), şaka tabii, iyi çekilmiş, katagorisinin hakkını veren, anlatacağını kelimelere ihtiyaç duymadan sergileyebilen her türlü fotoğraf saygıyı, seyredilmeyi ve hakkında konuşulmayı hak ediyor bence.
Karenize altına yazdıklarınızı unutarak bakmaya çalışıyorum, imkansız tabii, maşallah magazin gibi, sanki fotoğraf değilde yazdıklarınız öne çıksın istiyorsunuz, şimdi siz diyeceksiniz ki (çünkü daha önce denildi) siteyi tasarlayanlar fotoğrafçı da bir şeyler yazabilsin diye boşluk koymuşlar, haklısınız, ama muadil sitelere ve bu boşluğun nasıl işletildiğine bir göz atarsanız, kullanıcıların o satırları genellikle fotoğraf hakkındaki teknik detayların makina, lens, filtre, diyafram, enstantane, film dışındaki bilgileri vermek için kullandıklarını görürsünüz. Yine de sizin tercihiniz bir şey diyemem tabii.
Fotoğrafa gelirsek, bence dramatik anlatım için kullandığınız ışık fazla düz, gereğinden fazla yumuşak, bunun için ekipmanınız yoktuysa bile bir kaç dijital manuplasyon hilesiyle bu eksiği bir nebze giderebilirdiniz.
Temiz bir fon dileğinizi takdirle karşılıyorum, hakikaten her insan manzarasına lazım, lakin sizin konunuzun mekana ihtiyacı var gibi geldi bana, dağınık bir oda, toplanıp tekrar dökülmüş bavul, kırılmış bir cam - eşyalar, vs. Örnek olsun diye söylüyorum (bu dağınıklığın içinden konuyu çıkartma işi fotoğraf sanatıdır her halde ), kim bu haldeyken gidip bir perdenin önüne oturayım der ki??? Mizansen bile olsa, karedeki tek abzürtlüğün fotoğrafçının orada bulunması hali olmalıdır diye düşünüyorum...
27.07.2005 23:50 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
Sanırım...yok yok eminim..ben de manzara resimlerinden haz etmiyorum efendim...O kadar uzun uzadıya yazmaya gerek duymadan kısa ve öz anlattım meramımı :)
Azıcık duygu, azıcık kurgu,azıcık emek vs...Tarzlarımız örtüşmüyor kader...
Fikirlerinize saygı duyuyor eserimin sonuna kadar arkasında duruyorum teşekkürler:)
28.07.2005 00:45 tarihinde yazılmış
melancholy
Battal Doğan
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
2 |
| Ortalama |
3.0 |
merhabalar...
mankenimiz sanki o havayı verememiş gibi ölümü düşünen bir insanın bu kadar bakımlı olması biraz çelişki yarattı...
ama tek bir nokta dikkatimi çekti...
aslında gizlenmiş ve hayatın ufak ayrıntılarını saklayan ellerde saklılar...
özellikle bıçağı tutan elin sarıldığı kin nefret isyan sadece elle bıçağın birleştiği yerde saklı bıçağın metal kısmı bir bütünlük sağlamamış tabi diğer elinde unutmamak lazım masum ve kalmaya inatçı ama fazla gücü kalmamış...
ufak ayrıntılara sığdırdığın bu anlamlar için teşekkürler bilerek yada bilmeyerek sonuçta artık bir kare içindeler...
başarılar... yeni anlamlara
27.07.2005 11:17 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
Çok teşekkür ve saygılar...:)
27.07.2005 11:19 tarihinde yazılmış
levis
isa yalavac
ısıgı guzel yakalamıssın super. ama biraz daha sag taraftan fotograf daha iyi lurdu bence
27.07.2005 08:36 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
Teşekkür ederim:)
27.07.2005 11:09 tarihinde yazılmış
evil
ahmet uzunoglu
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
kafamda canlandırdıgım bır kavga sonrası oldugu yere cokup elıne bıcagı alması oldu.super bır fotograf super bır kurgu kendımce tek eksıkle bıcak tam bılegını keserken seklınde olmalıydı dıe dusunuyorum hatta ısrar edıyorum::)
ayrıca mesut beyın dedıklerınıde ayakta alkısladım gercekten.ustune bıseyler solemek sacma olur.
hayranlıkla beraber tebrıkler
kıskandım :(
21.07.2005 17:56 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
Peki o poz da var desem??:) Fırsat olsa onu da ekliycem desem?
Çok teşekkür ediyorum ve saygılarımı sunuyorum:)
21.07.2005 18:05 tarihinde yazılmış
evil
ahmet uzunoglu
merakla beklemekteyım:)
ve kıskanmaya dvm edıyorum :( :)))))))
21.07.2005 18:39 tarihinde yazılmış
prospero_iris
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
uzaktaki uzak bir hemşehrinin, doyumsuz çalışmalarını bu kadar yakından izlemek ne keyifli... (şimşek gibisin... ışık kadar uzak... ses kadar yakın...)
intihar: kesinlikle karşı olduğum bir durum... ama her an yapabilirim... ya da hiç denemem... bilmiyorum...
etek açılmış, ne olaydı... intiharı düşünen biri eteğini mi düzelteydi... parmak görünmüyormuş... o kadar da gizem olsun...
bu bıçak işte böyle tutulmalıydı... kendini kaybetmiş bir biçimde... bu baş işte öyle düşmeliydi yılgın bir biçimde, kararla kararsızlık arası... karen intiharı iyi anlatıyor...
ya bir kavram daha nasıl anlatılır...
aman ya ben niye konuşuyorum ki... sen hepsinin hakkından geliyorsun zaten...
hemen ekleyeyim... fotoğrafların bağımlılık yapıyor... tek korkum modelin bu seri bittiğinde intihar edecek... :)) aman sonlara doğru neşeli bir kavram yükle de kız yaşamaya devam etsin...
tebrikler...
izliyorum...
20.07.2005 19:57 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
Biliyor musun dostum, gün bitti ve daha ancak evime varabildim...Çook yorucu bir gün ve kısa bir rahatlama anımda bu mesajı okuyorum...Resmen günümün yorgunluğunu aldı diyebilirim:)
Siz de iyi bilirsiniz yapıcı ve yıkıcı eleştiri vardır...Mesela "eleştiriye başlayacağınız karenin üzerinde yapıcı eleştiri üzerine ..".diye girip sadece" resim" değil "fotoğraf" denilmesi lazım demişler..Bana göre manasız bir takıntı durumu...Ben eserime poko da diyebilirim mesela ya da hödö hodo...İnsanlar eleştirirken "bence" demeyi de unutuyor veya başka duygular baskın çıkıyor ("en iyisini ben bilirim"" ben oldum" gibi)
Evet ayak parmaklarının hepsi görünebilirdi evet külotunu örtebilirdi ama olay bu değil ki!! Bu bir intihar girişim sahnesi...Kimsine göre erotik kimisine göre manasız gelebilir ama herkes aynı şeyleri hissediyor olsa veya aynı tür davranışlar gösteriyor olsa garip olmaz mıydı ki? Ben intiharı düşünsem bu ruh haliyle aynen bu şekilde dururum da diyemem ama o anda içimden gelen buydu bu sahne için ve beni anladığın için sana teşekkür ediyorum...
Pohpohlanmayı sevmek değil bu (öyle anlaşılabilir) puan durumunda da hiç değilim, sadece içten bir teşekkür yolluyorum sana ve sevdiğim o diyara...
Kızımıza gelince yakında ülke dışına çıkacak, çıkmadan bir çekim daha planlıyorum ama bakalım...Seri daha sürüyor henüz...
Saygılar
20.07.2005 22:10 tarihinde yazılmış
Shades
Bulent Bildik
teknik açıdan söyleyeceklerim, arka fon ne görünüyor ne de görünmüyor. kadraj ne kenarda ne de ortada, sol ayak parmakları kapanmasa daha iyi olabilirdi, iddaalı bir fotoğraf olması için keskin bir gölge olsa daha iyi olurdu. bundan başka da yazdıkların, fotoğraf ve verdiğin isim birbirinden uzakta şeyler. bi de üstüne erotik bi poz yakışmamış bence. hiç intaar edecekmiş veya üzgünmüş gibi durmuyor. bence sen yaşamana devam et..
20.07.2005 16:41 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
İddialı? ben? Haşaa!! :) Profilimde yazıyor zaten bu konudaki fikrim...
Kaldı ki yemek yerken birilerini hiç izlediniz mi? İzleminiz vardır muhakkak...Hatta gayet bilinen atasözümüzü hatırlatırım size "her yiğidin yoğurt yiyişi..." durumu...
Siz intihar (intaar değil) edecek olursanız muhakkak farklı bir durumda olursunuz ama herkesin de sizin görmeyi istediğiniz gibi intihar etmesini bekleyemezsiniz; değil mi? ve de size erotic görünen görüntü bana göre doğal bir an (eteğini kapatsaydı doğal olmazdı) dimi efendim??
Ayrıca olay bir kurgudur fakat "intihar etmeyi başaramıyorsun yaşamana devam et" şeklindeki ifadenize de gülümseyerek teşekkür ediyorum:)
Dipnot: fotoğrafıma vakit ayırıp birşeyler yazdığınız için teşekkür ediyorum
:)
20.07.2005 17:17 tarihinde yazılmış
Shades
Bulent Bildik
ben de doğal olmamış demeye çalışıyorum. ölmek üzere olan birini çekmemişsiniz zaten. bunu bir şekilde kurgulamaya çalışmışsınız. kurgularken de yanlış bir tema seçmişsiniz. çünkü bunu hissettiren hiçbir şey yok fotoğrafınızda. eğer böyle öleceksen hiç ölme demeye çalışıyorum. ha bu arada erotic değil erotik:)
20.07.2005 17:47 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
Ow...yine vakit ayırmışsınız ve yine beni mutlu ettiniz...Doğal olmamış mı? Pekala fikrinize saygı duyuyor sevgilerimi yolluyorum (sebep: fotoğraflarınızı inceleyip sevdim yoksa kaçarı yoktu)
:)
saygılar
20.07.2005 22:19 tarihinde yazılmış
frodo
Fırat Işıldak
Aziz Anne,
İlginç bir çalışma ve bendeki çatıştırdıkları:
Bıçak intihar için değil, başkasına karşı korunma amaçlı tutulmuş gibi görünüyor. İntihar duygusu için keskin tarafı modele bakmalıydı.. Ya da model bıçağı çok sıkı tutmamalıydı..
Modelin iç çamaşırının görünmesini ise intihar teması ile ilişkilendiremedim. Daha çok erotik, görüşe göre gözetlemeyi çağrıştırdığı için belki de pornografik bir anlam yüklemekte..
Daha fazla ama etek üzerinde gölge bırakmayan daha yumuşak, dolaylı bir ışık aradı gözlerim. Bir de eteğin kadraja tam girmesi gerekirdi diye düşünüyorum.
Fotoğraf açıklaması Fight Club'ı çağrıştırdı. Ben Brad Pitt'i öldürmek istemem..:-)
Başarı dileklerimle..:-)
20.07.2005 15:47 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
:)
Öncelikle teşekkür ediyorum vakit ayırıp bunları yazdığın için, sonra da" insan yaptığı işin arkasında durmalı" diyerek bir iki laf ediim diyorum:)
Böyle bir ruh halinde iç çamaşırı görünmesi gibi detaylar umursanmaz...Eteklerini iyice toparlamış olsa yapay olmaz mıydı?
Eteğin kadraja girmesi konusuna aşağıda bi yerlerde açıklama yapmıştım tekrar yazmiim diyorum ve yine yine teşekkür ederek saygılarımı sunuyorum:)
Bene Gesserit
20.07.2005 16:27 tarihinde yazılmış
ghost35
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
1 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
2 |
| Ortalama |
2.5 |
Ben çok beğendim valla ama erotizm yadıklarınıza göre fazla. Yani tek uyumsuzluk fotoğrafla şiir arasında :) Elinize sağlık.
20.07.2005 14:32 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
Bakmak-görmek farkı...ya da algıda seçicilik de denilebilir bu yaklaşımıza diyerek teşekkür ediyorum eleştiriniz için...:)
20.07.2005 16:28 tarihinde yazılmış
Paradiselost
Birol Üzmez
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.5 |
"İkimizde günah işledik. Ama sen sadece Tanrıya karşı, bense hem Tanrıya hem de sana karşı." J.M
20.07.2005 12:00 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
No comment...
Teşekkürler ...
20.07.2005 13:01 tarihinde yazılmış
lamda
Atilla Ali Tuncel
VALLA CUK OTURMUŞ
30.10.2005 06:57 tarihinde yazılmış
lamda
Atilla Ali Tuncel
BENCE ORTADA NE TANRI NE GÜNAH VAR
30.10.2005 07:00 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
Sanırım bu tuhaf fikrin kiritiğini yapma yeri burası değil...
Yine de saygılıyım tuhaf da olsa her türlü fikre...
30.10.2005 12:31 tarihinde yazılmış
lamda
Atilla Ali Tuncel
valla bende yazdıktan sonra
sabaha kadar fk da kalmaktan olsa gerek
birazda yersiz olduğunu hissedip
ne yapıyorum ya
deyip
pc den uzaklaştım
fikrim tuhaf değilde şey yani sadece ate,
bence intihar insana dair ! otonazi de
güzel bir yansıtma sizinkisi
ama doğru yerde durmmadığım kesin
beni j.m. çekti sadece
birol by den de özür...
01.11.2005 01:23 tarihinde yazılmış
huseyinkara028
Hüseyin Kara
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
1 |
| Kompozisyon |
1 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
2 |
| Ortalama |
1.8 |
Merhaba
Fotoğrafta herşey güzelde intihar eden birisi neden bıçağı o şekilde tutsun bu daha çok başkasına yönelik bir kini betimlimektedir bence
İyi Çalışmalar...
20.07.2005 10:17 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
Daha önce hiç intihar etmeyi denediniz mi???
20.07.2005 10:46 tarihinde yazılmış
huseyinkara028
Hüseyin Kara
Fiziksel olarak daha önce hiç intiharı denemedim...
Benim yöntemim düşüncenin intiharıdır !!! (o anda biter)
20.07.2005 11:36 tarihinde yazılmış
dry66
derya özeller
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
merhaba
ışık ve kadraj başarılı modelin bıçağı tutan elindeki kararlılık intihardan daha çok karşısındakine olan kinini ve nefretini çağrıştırdı bende, güzel bir fotograf başarılı kompozisyon elinize sağlık
20.07.2005 01:42 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
Karşısındakine olan kini zaten intihar sebebi...Kinden öte dolmuş olmak olaylara... KendiMi yok etmeyi düşünürken aslında içimdeki "sen" i öldürmek amacım...Yani "seni intihar ediyorum" gibi bir durumdur bu...
Yazıda da değişiklik yapma gereği duyuyorum bu açıklamadan sonra...
Teşekkürler eleştiri için ayrıca
20.07.2005 10:50 tarihinde yazılmış
GAMZECE
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
merhaba
cok etkıleyıcı bır fotograf oldugunu soylemelıyım
elın bıcagı tutusundakı kararlılık harıka olmus basın durusundakı bıtkınlık herseyı ıle cok begendım :)
elınıze saglık
sevgılerımle
gamzece
20.07.2005 00:48 tarihinde yazılmış
benegesserit
çiler erbil
Teşekkürler Gamze...
20.07.2005 10:54 tarihinde yazılmış
Eleştiri yazmak, puan vermek ve kendi fotoğraflarınızı paylaşmak için üye olun