Eleştiri ve Yorumlar
OnurY
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
Tamamen tesadüfen çalışmalarınıza rastladım ve etkilendim. Zira
sanatsal açıdan çok az çalışmalara rastlıyoruz burada. Değer
yargılarının alabildiğine tartışıldığı ama her nedense sanat olarak
kabul ettiğimiz (en azından bir kesimin) fotoğrafçılığı estetik ve
sanatsal anlamda fazla değerlendirilmediği bir site.
Ya da kabul edilmiş beğeniler (ki çoğu çok standart ve tekdüze) ve
"bravo, şak şak"tan öte geçemeyen eleştiriler. Tamam, FK'da ben çok
şey öğrendim, özellikle de teknik açıdan. Ama her insanın
kalıplarını kırabildiği aşama vardır, o aşamadan sonra tüm ön
yargılardan ve inançlardan uzaklaşılıp serbest olunan bir alan
vardır, sanatın tarihsel gelişiminde ve tanımında bu vardır. Sizin
de belirttiğiniz gibi bazıları lanetlenir, yok sayılır ama özünde
sanatsal yaklaşımlardır.
Emek verilmiş, üzerinde düşünülmüş çarpıcı bir çalışma. Farklı
denemeler de yapmışsınızdır eminim. Özellikle altta belirgin
şekilde görülen yansımayı değerlendirip dikey kadraj da ilginç
sonuç verebilir. Retro tonlamanız benim bu ara üzerinde epeyce
durduğum bir konu.
Bunların haricinde çalışmanızın çizgi roman tonlaması olduğunu da
düşünüyorum. Benzer bir denemeyi şu fotoğrafımda yapmıştım ama çok
yadırganmıştı tabi :) http://www.fotokritik.com/398588
Çalışmalarınızı ayrıca DeviantART'ta yayınlıyorsanız oradaki
sayfanızın adresini de öğrenmek isterim.
Elinize sağlık. Selamlar.
05.10.2007 13:36 tarihinde yazılmış
il_direttore
detaylı yorumunuza teşekkür ederim;
fotokritik'e dair ilk gün yaşadığım şoku evet attım üzerimden daha
sağlıklı düşünüyorum.
nasıl burası" amatör" amaçlı bir fotoğraf sergileme yeriyse, o
zaman buradaki demografik yapı, türkiye'nin demografik yapısından
çok da farklı olmayacaktır.
buraya genelde anı fotoğraflarıyla katılan çoğu insan, egolarını
besleme amaçlı "şak-şak"ları toplama derdindeler.
birbirini tekrar eden ve de yaratıcılıktan son derece uzak
çalışmaları kaygıyla değil de artık sıkıntıyla izler durumlar da
sözkonusu.
eski zaman "fırt" diye bir dergi vardı;lemanlardan fln yıllarca
önce, o zamanın şehir magandalarını çizerken hanımlara hitaben
"bağyan, size yardım edebilir miyim" vb bağyan diye bir kelime
kullanırlardı.
burda da hanım fotoğrafçılara eleştiri yazanların:
bilmem kim hanım fotoğrafınızı çok beğendim diyerek lafa
başlamaları ve de vesikalık bir fotoğrafa houdini benzeri uydurma
yorumlar yapmalarına acaip gülüyorum.
ama ne yapalım ülkenin durumunu tasvir bir yerde,
televizyon yayınlarına baksanıza, varoş kültürü heryeri istila
etmiş, varoş kentlileşmeye çalışıp modern dünyaya duhlolurken benim
güzel şehrim istanbul da, şehirli kesim yerinde sayıyor ve de bu
varoş kültüre dayatılıyor.
80li yıllarda arabeskin yasaklanmasıyla "yeraltına inen"
çiftkasetçalarlı teyplerle kopyalanan elden ele dolaşan furya
kendisini 2000li yıllarda popstara gönderilen smsler ya da stüdyo
programlarında ahkam kesen evhanımlarına bıraktı.
nasıl orda fikirlerini söyleyenler kendi birikimlerini belli eden
bir ifade zinciri kullanıyorsa, burda da ya da internette herhangi
bri yerde de herkes kendisini birikimi ve de seviyesiyle doğru
orantılı biçimde ifade ediyor.
neyse cok türtkiyeyi kurtarır sohbet biçiminde bir yazı oldu
bu,
deviantart'da dikvb bir-iki versiyonu daha var bu serinin...
teşekkür ediyorum
dolayısıyla
05.10.2007 16:12 tarihinde yazılmış
OnurY
Yazdıklarınızın tümüne yürekten katılıyorum.
Fırt'ı da çok iyi hatırlıyorum, zira 1969 doğumluyum ve
ilkgençliğim gırgır ve fırt okumak ile geçmiştir.
Tüm bu yozlaşmaların adım adım şahidiyimdir.
çalışmalarınızı da'dan takip edeceğim. zira bu sitede bir de "eksi"
teröristleri var. gerçi eksilerin artıların bize bir zararı yok,
sadece egolarını tatmin ediyorlar.
eh "ben tüküreyim böyle sanatın içine" diyen zihniyetten daha fazla
bir şey beklememek lazım... :))
05.10.2007 16:41 tarihinde yazılmış
doruksal
Doruk Salancı
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
Valla, sayın Direktör, bana kalırsa bu fotonuzun tek bir sıkıntılı
yanı var, o da tipografisi...
...Sizin tercihiniz tabii ama bana kalırsa fotonun genel havasına
pek de uymayan, fazla büyük bir imza olmuş.
Oscar Wilde ile ilgili vermiş olduğunuz alıntı beni pek
keyiflendirdi çünkü "The Picture of Dorian Gray"i satın aldıktan
sonra uzun süre romanı okumaya geçemeyişimin yegane nedeni, adamın
kitabın başında sanat ve sanatçılık üzerine yer vermiş olduğu bir
seri özdeyişini kitabı her elime alışımda döne dolaşa okumamdır ve
benim İngilizce "When the critics disagree, the artist is in accord
with himself." olarak hatırladığım söz de onların arasındadır.
Bu çalışmaya tükakayı basanların, dünya fotoğraf sanatı tarihine
adını resmen eriyik ağır metal dökerek yazdırmış bazı adamların
çıplaklığı ne boyutlarda işleyebildiklerini görmesi gerekir...
...Mesela, Robert Mapplethorpe'un otoportrelerindeki çeşitliliğin
nerelere varabildiğini izlemek cidden zorlayıcıdır...
...Ya da Joel Peter Witkin gibi birinin "Ne yani; bunların canı yok
mu, nü olamazlar mı?" dercesine ürettiği çalışmaları da
fotoğrafçılık kursu öğretilerinin çok uzağındadır.............yani,
ilerisindedir. ;-)
Bu iki adamın albümleri, bundan bir on sene kadar önce Bilkent
Kütüphanesi Sanat Odası'ndan bile yok edilmişlerdi.
Öyle yani...
05.10.2007 11:31 tarihinde yazılmış
il_direttore
çok teşekkürler,
son derece keyifle okudum yorumunuzu,
tipografiyle ilgili kısımda şunu söylemek isterim, haklı
olabilirsiniz ancak printlerde mevcut değil bu tür imzalar vb.
ancak internete koyduklarıma bir şekilde yerleştirme ihtiyacı
hissediyorum.
05.10.2007 12:23 tarihinde yazılmış
kush
ceyda köse
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
böylesi kışkırtıcı kareleri gerçekten çok takdir ediyorum. sabah
fotokritik i karıştırıken çalışmanıza rastladım. o zamandan beri
(yaklaşık 2 saat) ekranımda aynı kare duruyor. gel git bakıyorum.
saygı duydum. kıskandığımı da itiraf edeyim, tam olsun...
02.10.2007 12:52 tarihinde yazılmış
il_direttore
Çok teşekkür ederim.
büyük keyif aldım yorumunuzdan :)
02.10.2007 13:56 tarihinde yazılmış
kcbilir
Korkut Çağatay Bilir
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
Merhaba,
Eleştirileri hayretle okudum ama hiç şaşırmadım... Son zamanlarda
durum bu malesef... Umrunuzda olmayışına çok sevindim ama :) Oscar
Wild'ın ellerinden de öpmek gerek... Bu güzel sözü dağarcığıma
kattığınız için teşekkür ederim... Fotoğraf mı? Ona birşey
söylememe gerek yok, keyifle izledim ve gidiyorum...
Sevgiler...
Çağatay
30.09.2007 05:32 tarihinde yazılmış
il_direttore
çok teşekkürler,
sevindim.
yine beklerim :)
30.09.2007 06:21 tarihinde yazılmış
ases
gülay şentuna
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
vaktimin elverdiği ölçüde yorumları okudum ve inanamadım
çok değişik bir kurgu bence
özellikle tonlamaları ve sanırım kendi tercihiniz olduğunu sandığım
grenleri çok beğendim
sabrınızdan ötürü, yanıtlarınızdan ötürü, emeklerinizden ötürü
yürekten kutluyorum
sevgilerimle..
29.09.2007 12:06 tarihinde yazılmış
il_direttore
doğal ışıkla çekim yapmayı sevdiğimden 1600asa ve de doğal olarak
gren kaçınılmazdı ancak ben bunu biraz da yarattığı ambians hoşuma
gideceği için abarttım.
yorum ve diğer konulara gelince, üye olup ilk fotoğrafı buraya
koyarken hiç düşünmemiştim çünkü bu fotoğraf uluslarası bir sitede
ve kendi evimde 1buçuk senedir durmakta ve de aşağıda yazılanların
onda biri bile hiçkimsenin dilinin ucuna gelmedi. sanırım aklına
da.
sonrada gün içerisinde farkettim ki buraya girerkenki yazılı olan
"amatör" kelimesi gerçekten de sokaktaki amatör insanı
adlandırıyor. ve o zaman da tabi ki türkiye'nin sokağındaki
görüntülerin ortaya çıkması kaçınılmaz.
tabi burda bir başka problem daha ortaya çıkıyor.
zaten televizyon belirli bir kültürün tekelinde "varoş" yayın
yapıyor, gazeteler onlara teslim olmuş durumda, istanbul'un her
semti; şehirli medeniyeti işgale uğramış peki şimdi de sanat alanı
da mı aynı anlayışa-(anlamamaya direnmeye) teslim olmalı?
neyse bunları yazmanın yeri burası değil, içime sinmiyor arada
ağzımdan kaçıyor...
yorumlarınıza teşekkürler...
29.09.2007 19:01 tarihinde yazılmış
Seticio
Gabriela Stoczynska
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
2 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
2.8 |
Çok ilginç bir fotoğraf. Bana çağdaş sanatsal filmleri
hatırlatıyor. ASA yüksek olmasından gelen gren de tat katmış bile.
Beni rahatsız eden tek şey fotoğrafın ortadaki imzanız.
Başarılar diliyorum, iyi çalışmalar
Seticio
28.09.2007 20:28 tarihinde yazılmış
il_direttore
teşekkürler yorumlarınıza...
29.09.2007 00:19 tarihinde yazılmış
tyler_durden
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
2 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
2.8 |
3 - 5 fotoğrafda gren sevdiysem biri de budur.
nedense yaşı küçük ayıp bir kız olarak algıladığım kadının
ayağındaki fetiş ayakkabılar, kurgu olmasına rağmen ani ve gizli
çekilmiş hali veren reflex ve modelin hareketi...
tebrik ederim.
başarılı girizgahtır bu...
28.09.2007 17:22 tarihinde yazılmış
il_direttore
tesekkurler yorumlara...
yok yasi kucuk deil fotografin cekildigi gun25 yasina basiyordu ve
o ayakkabilar da d.günü hediyesi :)
28.09.2007 17:45 tarihinde yazılmış
azatbey
mustafa aslan
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
2 |
| Kompozisyon |
2 |
| Estetik |
2 |
| Teknik |
2 |
| Ortalama |
2.0 |
selam
fotoğrafınızı gördükten sonra uzun süredir takipteyim sonunda
yazmaya karar verdim?
sizin bu çalışmanız belki aykırı gelebilir ki geldide sizi
onaylayan ve aksini düşünen eleştirilere maruz kaldınız hakikaten
sabırlısınız (ben bukadar beklemezdim )açıkcası sizi gönülden
kutlarım başarılarınızın devamını dilerim
mustafa aslan
28.09.2007 16:22 tarihinde yazılmış
il_direttore
öncelikle teşekkür ederim.
saygısızlığa asla tahammülüm yoktur, ancak yine de çok
mühimsemem.
herhangi bir yapıtımın; yazımın fotografımın vb begenilmemesi
durumunda ilk sorum neden? olur.
ve gelecek cvp ya o begenmeyeni ve fikrini görmezden gelmek olur ya
da gerçekten akla mantığa yatan bir şey vasa dsinlerim ve de hoşuma
gider.
burdaki durumda sadece seviyesiz lakırdı olarak kaldılar.
şüphesiz ki çok kolay bir fotoğraf değil.
ama evde her gün baktıkça ya da yeni gelmiş birisine gösterirken
aldığım haz da tam da bu yüzden çok yoğun,
sevgiler
28.09.2007 16:28 tarihinde yazılmış
rakursi
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
bir resime ilk baktığımda ya severim ya sevmem yada üzerinde sevip
sevmeme konusunda düşünürüm . sizinki de ( daha büyük boyutunda
açmadan) sevdim. çok süper olmuş. üzerinde konuşmaya bile gerek
yok. her şeyi anlatyor zaten .başarılı
28.09.2007 16:04 tarihinde yazılmış
il_direttore
teşekkür ederim sabahtan beri zırvalarla uğraştıktan sonra keyif
verdi yorumunuz
28.09.2007 16:15 tarihinde yazılmış
ZAYARA
fotonun kendisini değerlendirecek olursak fena değil üstelik ilk
olması bakımından ..benden iyi olduğunuz kesin...fotoğraf
çekilirken model olacak kişi cırılcıplakta olabilir bu onun en
doğal hakkıdır ve çekilen foto , foto olmaktan çıkmaz ....ama ben
şuna karşıyım eğer siz bu kareyi çekerken karşınızdaki kişinin
durumdan haberi varsa sorun yok...ama habersiz bir şekilde
yapmışsanız...binlerce kişinin üye olduğu bir site de yayınlamakla
yanlış yaptınız bence...fotoğraf çekerken karşımızdakini de
düşünmek zorundayız bence....saygılarımla...
28.09.2007 15:16 tarihinde yazılmış
il_direttore
yorum için teşekkürler.
model konusunaki hassasiyetimi bilmemeniz tabi ki doğal
tanımayışınızdan ötürü, ancak ben sokakta habersiz çekilen yüzlerin
bile yayınlanmaması taraftarı onlarca comment yazdım bugün ilk
günümde.
hassasiyetiniz paylaşıyorum.
ancak açıklamada belirttiğim gibi bir serinin bir parçası bu
fotoğraf.
başarılar...
28.09.2007 15:26 tarihinde yazılmış
siviti
yasemin Burkut Yücesoy
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
2 |
| Teknik |
2 |
| Ortalama |
2.5 |
Merhabalar, Bence iğrenç falan değil. Maalesef Türkiyede sanatın
her şeklini kabul etmeye daha hazır değiliz. Kafalarımız gelenek ve
kültürümüzden dolayı daha herşeye açık değil ve rahat insanlar
değiliz bu nedenden. avrupa ve Amerikada bunu aştıklarından bu
fotoğraf onlara normal bile gelir. Bence bu fotoğraf daha çok film
afişi gibi olmuş. Kızın eli kapıda gözükseydi daha ilginç
olabilirdi. İsminin yeri iyi fakat 69 olmasa daha profesyonel
gözükür. Başarılar...
28.09.2007 14:02 tarihinde yazılmış
il_direttore
yorumlarınıza teşekkürler
o nick benim internette 11 yıl önce edindiğim ilk nick ve de 69
fransada yasadigim bolgenin kodu (Rhone Alpes)
açıkçası ben de hoşnut değilim ama kaldı bir kere.
türkiye'yle ilgili söylediklerinize de tüm kalbimle ve de üzülerek
ve de utanarak katılıyorum.
sanata gelmeden daha birbirlerine tahammülü olmayan insanlardan
oluşan bir ülke haline geldik.
deviantart daki accountumda 1bucuk senedir duran bu fotograf ne cok
fazla sayıda bir hit aldı ne de aşağıdaki commentlere benzeyen ya
da çağrıştıran herhangi bir yorum.
saygılar.
28.09.2007 14:13 tarihinde yazılmış
kambercan
alper akar
hoş değil
28.09.2007 10:33 tarihinde yazılmış
msemerci
Mustafa SEMERCİ
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
2 |
| Kompozisyon |
2 |
| Estetik |
2 |
| Teknik |
2 |
| Ortalama |
2.0 |
çok hızlı davranmışsın tebrikler
28.09.2007 10:27 tarihinde yazılmış
kocagazi
battal gazi BARLAS
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
fk te ilk fotoğrafınızla hoş geldiniz çok hoş bir kareyle giriş
yaptınız..değişik bir çalışma olmuş değişik bakış açınızla merak
uyandıran .fotoğrafınızla çok ses getireceksiniz fk te..emeğinize
sağlık.
28.09.2007 10:25 tarihinde yazılmış
il_direttore
yorumlarınıza çok teşekkür ederim
28.09.2007 10:27 tarihinde yazılmış
kaosparadoks
İlker Doğan
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
3.3 |
selamlar... sanırım böyle bir anı; göze hoş gelecek biçimde
sunmanız takdiri hak ediyor...
ışık ve tonlama oldukça başarılı. kapı eşiğinin önünde başlayan
yansıma da dahil olsaymış kareye...
emeğinize sağlık... sağlıcakla
28.09.2007 09:57 tarihinde yazılmış
il_direttore
yorumlarınıza teşekkür ederim
28.09.2007 10:11 tarihinde yazılmış
Rezzan
Rezzan Aydın
Bundan hiç hoşlanmadım.
28.09.2007 09:30 tarihinde yazılmış
ases
gülay şentuna
nedinini öğrebilirmiyim?
bunu fotoğraf sahibi merak edip soracaktı belki ama açıkçası bende
öğrenmek istedim
29.09.2007 11:54 tarihinde yazılmış
pieta_n
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
Siteye üye olduğumdan bu yana öğrendiklerim;
1-"AN"lar önemlidir.
2-Kompozisyon oluşturmak için uğraşılmış bile olsa "AN" mış gibi
görüntülemek,fotoğrafı çarpıcı hale getirebilir.
3-Yaşamın her anı,iyi fotoğrafçıların elinde sanat eseri haline
gelebilir.
4-Her fotoğraf aslında bir hikayedir.
Sayenizde daha da öğreniyorum..elinize sağlık..
28.09.2007 09:19 tarihinde yazılmış
il_direttore
cok tesekkurler guzel sözlerinize...
28.09.2007 09:46 tarihinde yazılmış
hamdele
murat aktürk
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
-2 |
| Kompozisyon |
-2 |
| Estetik |
-2 |
| Teknik |
-2 |
| Ortalama |
-2.0 |
bu kadarına pes yani ...
erotik mi ?
nü mü ?
bence iğrenç ?
gündelik yaşam demişsiniz .. evet haklısınız gündelik yaşamdan bir
parça ancak insanın eşiyle dahi paylaşamadığı bir an..en mahrem
anı. yani utandığı, çekindiği.. fotoğraftaki de görüntülenmek
istemediğini vücut diliyle belirtmiş ..
böyle bir kayeyi en fazla kınayabilirim ..
saygılar
28.09.2007 09:06 tarihinde yazılmış
il_direttore
begenme-begenmeme hakkı herkese esittir.
tıpkı agzı olanın ve iki kelime kullanmasını bilenin konuşmaya
kalkması gibi.
vücut dilinden çıkarım yapma başarınız sınıfta kaldı çünkü dediğim
gibi bir serinin parçasıdır bu.
kişisel birikimleriniz, hayat bakışınızla değerlendirmeniz ancak
kendi kıstaslarınızda olabilir.
dikkatlice bakacak olursanız fotografta herhangi bir çıplaklık
olmadığını görebilirsiniz. ama bunun için öncelikle bakmak, bağnaz
at gözlüklerinden kurtulmak gerekir.
sizin eşinizle neyi paylaşıp paylaşmadığınız kimseyi ilgilendirmez,
ya da yaşamda "utanmak" kelimesini hangi tür sahnelerle yanyana
getirdiğiniz sadece sizi bağlayan bir şeydir.
son derece begendigim bir fotografimi bagnaz olarak
değerlendirebileceğim bir yaklaşıma muhatap bırakmak tüm yazdığım
bu satırların en üzücü yanı zaten.
28.09.2007 09:30 tarihinde yazılmış
hamdele
murat aktürk
öncelikle medeni bir şekilde cevap verdiğiniz için teşekkür
ederim..kabul ediyorum üslubum pek yakışıklı değil.. ama benim
üslubum kadar sizinki de doğru sayılmaz..zira fotoğraftan ayrılmış
şahsıma söz söylemişsiniz.. eleştrimde haddi aşmışsam özür
dilerim..
bağnaz kelimesinin anlamını sormak durumundayım..zira böyle bir
karenin burada olmaması gerektiğini düşünüyorum ..buna bağnazlık
demeniz garip geldi bana ve de kırıcı..
tabi ki bu eleştri beni bağlar ben bu sitenin bana vermiş olduğu
hakkımı kullanarak eleştride bulundum..bunda gocunacak bir şey
yok..şahsınıza yöneltilmiş bir şey olarak algılamanız da beni
üzer..
bir kurgu olabilir..ben bana yansıdığı kadarıyla yorumladım
fotoğrafı, yanılmış düşünmüş olabilirim..
fotoğrafta çıplaklık var demedim, bir insanın tuvaletteki
görüntüsünden rahatsız olduığumu belirttim..bana yöneltmiş
olduğunuz "bağnaz at gözlüğü" tabirini işte tam bu noktada size
iletmek doğru olurdu, ama bunu yapmayacağım, çünkü bu sizin
şahsınıza yönelmiş bir suçlama olur ben eleştrimi fotoğrafla
sınırlamaya kararlıyım..
"utanmak" kelimesinin ne ile yanyana getireceğime tabiki ben karar
vereceğim ve bu beni bağlayacak haklısınız.. nasıl ki insanlar
"utanmak" duygu ve fiilini ne ile yanyana getirmeyeceğini bildiği
gibi .. ancak şunu unutmamak gerekir ki bazı kavram ve fiillerin
ortak zihinde çağrışımlar yaptığı bazı durumlar vardır, genelin
rahatsız olduğu durumlar ...
bazı insanlar sınır tanımamazlık felsefesini kendilerine şiar
edinmiş olabilir ( şahsınıza söylemiyorum ) eminim bazı durumlarda
bu sizi de rahatsız edecektir.. üç yaşındaki çocuğa yapılan
tecavüzü videoya çekip pazarlayanlar da var insanoğlu
arasında..daha nice şeyler (tekrar yanlış anlamayın..örneğim
fotoğrafınızla değil bahsettiğim konuyla alakalı..)
uzun lafın kısası, fotoğrafınıza yaptığım eleştrinin arkasındayım,
şahsınızla hiç bir alıp veremediğim yok..sizin de şahsıma yönelik
ifadelerinizden pişmanlığınızı düşünerek bir daha şahsıma söz
söylemeyeceğinizi düşünüyorum..
size saygısızlık yapmak istemem..
hatta sözümü de SAYGILARIMLA diyerek bitiriyorum..
28.09.2007 09:55 tarihinde yazılmış
ober
Oğuz Bora ERGİN
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
merhaba
ilk fotoğraf olmasına karşın hayli iddialı bir çalışma olmuş
imzanızın yeri güzel seçilmiş ustaca tonlama ve kadraj yerli
yerinde
başarılar dileirm
28.09.2007 08:52 tarihinde yazılmış
il_direttore
tesekkür ederim
28.09.2007 09:47 tarihinde yazılmış
Eleştiri yazmak, puan vermek ve kendi fotoğraflarınızı paylaşmak için üye olun