GROKOVET TE AHSAP HEYK 2
grokovesteki bu guzel ahsap evin arka cephesi ,belki,
daha guzel olabilrdi fakat ,ters isik ve alan derinligi ,
olmadigindan ,gordugum sekilde sizinle paylasmak istedim,
sevgi ve saygilarimla iyi seyirler,,
Eleştiri ve Yorumlar
canceylan
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
2 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
2.8 |
Hüseyin Cahit bey
bakış açısından dolayı ışık oyunlar oynamak istiyor ancak netlik ve kompozisyon gayet olumlu bir fotoğrafa imza atıyor
buralarıda sayenizde öğreniyoruz, kısmetse görmekte nasip olur (gördük sayenizde ama birde dünya gözüyle görmek var denilir ya herhalde ondan)
ellerinize ve emeğinize sağlık
10.06.2007 01:03 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
tesekkurler can bey sevgi ve selamlar,
10.06.2007 07:57 tarihinde yazılmış
sozerali
ALİ SÖZER
Merhaba Hüseyin bey,
Bu fotoğrafa söylenen birçok şey var malesef.
Aslında burası kabul etmeselerde dostlukların oluştuğu ve karşılıklı bir çeşit ziyaret amacı taşıyan ve çoğu zaman hataların görmezden gelindiği ve malesef içten olarak söylenemdediği bir platform.Bazende hatalar görülemiyor.
Bana göre objektif yaklaşımla bakacak olursak ..
Fotoğrafta bu kadar yüksek puan almasını yadırgamak bence çok doğru değil ,çünkü çoğunlukla puanlama kişilere yapılıyor yüzde olarak bu %80 civarında.
Size eksi verenlerde nasıl böyle oluyor diye hayıflanıyorlar.Ama bu fotoğraf eksi puanları almayı hak ediyormu?
Evet teknik açıdan kontrast eksiği ve biraz fazla pozlanmış ,bariz belli ancak öyle oldu diye niye bu kadar puan almış diye sahibini suçlamak pek doğru bir davranış değil.
Sitenin formatı gereği bu tip olaylar olacaktır.
Kişisel tepkilerde olabilir tabiki ama yapıcı olup hataları tartışmakta fayda var.Elinize sağlık sevgiler selamlar..
03.06.2007 00:11 tarihinde yazılmış
muzafferdemirci
muzaffer demirci
Ali Bey o zaman sizde bu tür eleştirileri sitenin formatına yaptığımızı varsayın.Saygılar...
03.06.2007 01:30 tarihinde yazılmış
serdal
Serdal GUZEL
eksi verecektim ama baktım inceden fotoğrafla ilgili birşeylerde yazmışsın :)) Evet teknik açıdan da yaratıcılık açısından da çok iyi bir fotoğraf değil. Ana sayfaya çıkması bu tür fotoğrafların iyi de aslında, en azından burası neresi onu öğreniyorlar. Bilmem kaçıncı gün batımı, ya da aynı böcüğün bilmem kaçıncı fotoğrafından da iyidir bu anlamda. Ali eksi puanların nedeni bu fotoğraf niye bu kadar yüksek puan almış çekememecesinden sen de biliyorsun ki. Sen puanlıyacak olsaydın bu fotoğrafı nasıl puanlardın?
03.06.2007 05:39 tarihinde yazılmış
sozerali
ALİ SÖZER
Valla Serdal açıkça söylemeliyimki puanı buraya kadar çıkmasaydı belki tepkiler bu kadar çok olmazdı.Bu fotoğrafa puan verecek olsam teknik 1,kompozisyon 2,yaratıcılık 2,estetik 2 olurdu sanıyorum tabiki editör gözüyle..eksileri vermek doğru olmaz bence çünkü o zaman her fotoğrafa eksi verip geçip gitmek gerekir doğrusu..ki site biçok hatalı fotoğraf içeriyor..:)selamlar..
03.06.2007 16:32 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
en cok sevindigim sey bu kadar gundeme gelmem , ama ben tum elestirilere ragmen fotograf cekmeyi ve tum arkadaslarimi seviyorum ,tesekkurler , yuzlercesi var benim gibi ama bana saldiri oluyor ona uzuluyorum esen kalin,,
04.06.2007 03:18 tarihinde yazılmış
fotomer
mehmet koru
yakaladım sizi serdal bey:))
okadar fotoğrafla ilgili birşeyler (hatta daha fazlasını) bende yazmıştım ama bana - verdiniz fotoğrafla ilgili değil diye. ali bey e + vermisiniz. olmuşmu şimdi bu sizce.
selamlar..
04.06.2007 10:33 tarihinde yazılmış
serdal
Serdal GUZEL
shefkey ve talemdar'a da artı verdim. Aramızda kalsın sana da artı verdim :)) eksi verdim dediklerimin de puanları -2 değilse eksi vermedim ama çaktırma :))
04.06.2007 10:44 tarihinde yazılmış
fotomer
mehmet koru
:))
:))
04.06.2007 11:06 tarihinde yazılmış
osy
osman yüzbaşıgil
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
-1 |
| Kompozisyon |
-1 |
| Estetik |
-1 |
| Teknik |
-2 |
| Ortalama |
-1.2 |
Maalesef şaibeli fotograf ..
Acaba favori fotografçıları 200- 250 tane olunca , bunun karşılığı bu mu oluyor ??
İnsanın aklına hersey geliyor , ve sitedeki yeni başlayan amatör arkadaşların çalışmaları güme gidiyor ..
02.06.2007 23:22 tarihinde yazılmış
muzafferdemirci
muzaffer demirci
+ + + + +
02.06.2007 23:25 tarihinde yazılmış
shefkey
Sevki Vural
+++++++++++++
bi de bu yorumlara eksileri veriyolar bu da üzüyor beni ya off offff.
03.06.2007 00:42 tarihinde yazılmış
explorer1
maalesef bu oluyor, körler sağırlar birbirini ağırlar....
03.06.2007 01:28 tarihinde yazılmış
muzafferdemirci
muzaffer demirci
+
ali bey'in de aksine bir yaklaşımı var bu konuda.ben kendisine bir cevap yazdım...
03.06.2007 01:33 tarihinde yazılmış
serdal
Serdal GUZEL
eksi, fotoğrafla ilgili değil.
03.06.2007 05:34 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
osman bey ara guler mi bekliyordunuz ,bizde amatorun kimseyede haksizlik yapmadik simdiye kadar, sitede yuzlerce fotograf var _ 10 luk ama hep +20 deler ,buna ne dersin,,
04.06.2007 03:14 tarihinde yazılmış
fotomer
mehmet koru
siz yine iyisiniz osmanbey. hem eksi puan vermisiniz hem 6 kişi katılmamış size. oysa ben puanda vermemiştim ama 15 kişi - vermiş bana..
04.06.2007 10:31 tarihinde yazılmış
osy
osman yüzbaşıgil
Ben zaten bu konuyu " kızım sana söylüyorum gelinim sen anla " mantığı güderek yazdım ..
Burada amaç öncelikle diğer amatörlerin şevklerini de kırmadan , eşitlik çerçevesinde bu güzel hobimizi paylaşmak ..
Bazı arkadaşlar daha kuralları bilmiyor , bazısının hiç arkadaşı yok , bazısı favorileri bilmiyor , bazısı photoshop u bilmiyor ..
Ben biliyorum ki bir kaç fotograf koyup siteyi terkeden çok oldu ..
Tabii sadece size lafım değil , ama siz buraya zaten güzel fotograf koyan birisiniz ..
Lafım bu fotografa zaten , ve gelen fotograf üstü puanlara ..
Sevgilerimle ..
05.06.2007 08:16 tarihinde yazılmış
osy
osman yüzbaşıgil
Mehmet bey olsun ne yapalım , burası demokratik bir site , çok kalabalığız ..
Katlanacağız fikir renklerine , saygı duyacağız ..
Çünkü biz buradayız , fotografçılığı da burayı da çok seviyoruz ..
Sevgilerimle ..
05.06.2007 08:19 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
hepinize tesekkur ederi m , benim icin bu tartismalar bile onemlidir herkesin fikrine saygi duyuyorum, sevgiyle selamlar,,
05.06.2007 08:55 tarihinde yazılmış
IremCihan
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
Merhaba Hüseyin bey :)
Fotokritikte mimari adı altında bir kategori var ve sizin bu fotoğrafınız bu kategorinin çok güzel bir örneğini sergiliyor. Hayatım boyunca bu kadar sert eleştirileri anlamış değilim bazıları insanları üzmekten zevk alıyor. Aldırmayın... Çok hoş bir fotoğraf Tebrik ederim :))))
02.06.2007 22:54 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
tesekkurler irem hanim eksik olmayin, sagolun ,hersey fotograf degildir fotografi guzellestiren insani davranistir esen kalin,,
04.06.2007 03:10 tarihinde yazılmış
Lapatya
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
2 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
2.8 |
merhaba
sanırım siz de yapı fotoğrafları alanında uzmanlaşacaksınız :)
yine güzel karelerden biri ..
sadece acaba biraz daha yakın plan çalışsanız daha mı iyi olurdu diye düşündüm..
ama bu haliyle de beğendiğim bir kare oldu.
elinize sağlık
02.06.2007 22:32 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
tesekkurler bu kadar insanin saldirisindan sonra iyi geldi ,hepinize tesekkur ederim,,
04.06.2007 03:08 tarihinde yazılmış
shefkey
Sevki Vural
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
-1 |
| Kompozisyon |
1 |
| Estetik |
1 |
| Teknik |
1 |
| Ortalama |
0.5 |
özür dilerim ama bana cok sırdan bir fotograf gibi geldi. Cekmissiniz ellerinize saglık. GF de olmus ama ben hiç begenmedim.
02.06.2007 20:09 tarihinde yazılmış
muzafferdemirci
muzaffer demirci
+
03.06.2007 01:38 tarihinde yazılmış
serdal
Serdal GUZEL
verdiğiniz 0.5 puanın bu fotoğrafa katkısı var haberiniz olsun :))) Bu arada ben size eksi verdim, eleştiriniz fotoğrafla ilgili değil diyerekten.
03.06.2007 05:50 tarihinde yazılmış
shefkey
Sevki Vural
sitede, duygusal olarak karar verecek ve fotograftan cok yapılan davranısı yada sistemi elestirecek kadar uzun süredir deil mevcudiyetim. hatta kimseyi tanımam. elestirim kimsenin ne yazdıgını gormeden yapılmıs ve sadece fotografı ilgilendiren bir elestiridir. hep de bunu yaparım yapmaktan da geri kalmıcam. elestirimin fotografla ilgisi olmadıgını dusunmeniz bu konuya ne kadar duygusal bir filtre ile baktıgınızı gosterir bence;
"özür dilerim ama bana cok sıradan bir fotograf gibi geldi. Cekmissiniz ellerinize saglık. GF de olmus ama ben hiç begenmedim."
burada sistemsel bir eleştiri göremiyorum. tabi diger olumsuz eleştirel yorumları okuyup gaza gelmişseniz o başka...size toz pembe günler efendim...
03.06.2007 06:45 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
sagolun sizde ufak tasi almadan ,atmadiniz tesekkurler,,
04.06.2007 03:07 tarihinde yazılmış
talemdar
teoman alemdar
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
-1 |
| Kompozisyon |
-1 |
| Estetik |
1 |
| Teknik |
1 |
| Ortalama |
0.0 |
nedir bu fotografa bu ilgi anlamis degilim...fotograf hakkinda bilmedigim bilmem gereken cok sey daha ama su ana kadar ogendiklerim bu fotografin bu ilgiyi gormemesi gerektigini soyluyor...cekilen yapinin hic bir ozelligi olmadigi gibi kadrajin tam ortasina yerlestirilmis. isik kullanimi cok kotu, cok ozensiz bi calisma...kusura bakmayin ama oyle...
iyi calismalar
02.06.2007 19:08 tarihinde yazılmış
serdal
Serdal GUZEL
artı, o kadar olumsuz eleştiri içerisinde fotoğrafla ilgili olan, fotoğrafla ilgilenenlerin de olduğunu görmek çok güzel. Tebrik ediyorum. Biraz da yapıcı olsaydınız (nasıl olurda daha iyi çeker) daha iyi olurdu ama buna da şükür :))
03.06.2007 05:49 tarihinde yazılmış
talemdar
teoman alemdar
serdal bey nasil daha iyi olurdu sorusuna cevabim yok cunku ben olsam bu fotografi cekmezdim...bu evin bence hic bir ozelligi yok cunku.
03.06.2007 06:06 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
sana gore belki yok ama 80 kisi ye gore var ,biraz da kendi fotograflariniza bakin, yinede tesekkurler,
04.06.2007 03:06 tarihinde yazılmış
talemdar
teoman alemdar
cahit bey,
Isterse 800 kisi olsun benim icin farketmez. Tekrarliyorum bence fotografinizin hic bir ozelligi yok. Daha iyilerini cekmeniz dilegiyle...
Saygilar...
04.06.2007 04:19 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
tesekkurler gunaydin baskalarinada ayni sekilde davraniyorsan mesele yok ben zaten belirtim ,ara guler degilim ,sizin elestirilerinizle ogrenecegim ve daha guzelini yapacagim esen kalin,,
04.06.2007 04:21 tarihinde yazılmış
talemdar
teoman alemdar
cahit bey,
tekrar merhaba. sizi tanimiyorum ve bu yuzden elestrim kesinlikle sahsiniza degil. Burda hepimizin amacinin ogrenmek ve elimizden geldigince ogretmek olmasi gerektigine inaniyorum o yuzden asla sahsa yonelik elestriler yapmam.
saygilar,
04.06.2007 04:32 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
sagolun benim kotu bir amacim yok ,diger fotograflarimda var ve sizingibi iyi insanlar bu siteye davet etti beni saygilar esen kalin,,
04.06.2007 04:33 tarihinde yazılmış
talemdar
teoman alemdar
sizi favorilerime ekliyorum...saygilar
04.06.2007 04:40 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
sagolun teoman bey bende sizi takip ve izliyecegim esen kalin,,
04.06.2007 04:41 tarihinde yazılmış
hasbas
G. Hasan Başoğlu
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
2 |
| Estetik |
2 |
| Teknik |
2 |
| Ortalama |
2.3 |
Huseyin Bey merhaba,
Dediginiz gibi arka plan sade olsa daha etkin olacakti. Ayrica fotografi asagidan cekmek birazcik perspektif kayiplarina sebep olmus. Isik ve golge cok guzel. Evdeki renkler doyurucu olmasina ragmen cimler uzerine fazla isik gelmesinden dolayi solgun cikmislar. Gunun baska bir saatinda sanirim daha guzel bir enstantane yakalamak mumkun olacakti. Ellerinize ve emeginize saglik. Sevgi ve saygilarimla...
02.06.2007 16:02 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
tesekkurler ,,
04.06.2007 03:05 tarihinde yazılmış
caddy_ayse
Ayşe Yılmaz
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
-2 |
| Kompozisyon |
-2 |
| Estetik |
-2 |
| Teknik |
-2 |
| Ortalama |
-2.0 |
bu fotografa bu kadar seyırcı ve bukadar puan benı gercekten cok sasırttı
fotokrıtıkte arkadslık deıl fotografa bakılsın ısterdım ınsanların kendılerını gelıstırmelrı için gerekenın yapılmasını ısterdım
fakat ne ısık ne tesknık ..... nede bişi var burada eger kı evın mımarısıde sıze aitse baya basarılı
solıcek soz bulamıyorum
02.06.2007 16:01 tarihinde yazılmış
fotomer
mehmet koru
bence bu saldırıların altındaki amaç farklı ben size çalışmalrınızda başarılar
SELİAS böyle demiş. ne farklı bir amacım olacak ki. hüseyin beyi tanımam etmem. sadece fotoğrafı beğenmedğimi söyledim.
+ size bende ayşe hanım..
02.06.2007 17:17 tarihinde yazılmış
caddy_ayse
Ayşe Yılmaz
bende fotografı begenmedıgımden bahsedıyorum zaten
02.06.2007 17:21 tarihinde yazılmış
muzafferdemirci
muzaffer demirci
:) evet fotoğraf günün fotoğrafı seçilecek bir fotoğraf değil, e bizde bunu diyoruz zaten :))
03.06.2007 01:40 tarihinde yazılmış
serdal
Serdal GUZEL
eksi, yaıcı değil, fotoğrafla ilgili değil bla bla...
bu adamda nereden çıktı diyorsunuzdur şimdi :))
03.06.2007 05:47 tarihinde yazılmış
caddy_ayse
Ayşe Yılmaz
yok sıze hiçç bişey dıyemıyorum dorusu sız bu fotografı neye gore degerlendırıyosunuz onuda anlıyamıyorum mımarısı cok gusel ceken sahıs mı yapmıs acaba
03.06.2007 14:08 tarihinde yazılmış
serdal
Serdal GUZEL
FK'da fotoğrafların puanları en son konu olmalı ama maalesef ne zaman bir fotoğraf ana sayfaya çıksa bu fotoğraf bu puana nasıl çıkmış, ana sayfada ne işi var türünden eleştiriler, özellikle çok da başarılı değil veya klasiklerin (gün batımı/doğumu, börtü böcek, ıngır cıngır) dışında bir fotoğrafsa yağıyor adeta. Bu fotoğrafın bu puana gelmesi tamamen aldığı eleştiri sayısının çokluğundan ki bu da fotoğraf sahibinin çok eleştiri yapmasından kaynaklanıyor. Bu fotoğraf bence hataları olan, ama çok da kötü olmayan bir fotoğraf, en azından klasiklerden değil. Bu fotoğrafa verilen "çok güzel" anlamındaki puanları ben de normal karşılamıyorum ama bırakın +3'leri herkes 1.5 puan verse bu fotoğraf yine ana sayfaya çıkardı, 15 puan olmazdı belki ama 10 puanla çıkardı ki bu da az bir puan değil. Bu eleştirinin üstünde yer alan 3 eleştiriyi (içerikleri benzer idi, fotoğrafa değil, fotoğrafın puanına ve neden ana sayfaya çıktığına dair eleştiriler) şikayet ettim ve üçü de silindi, eminim bunu da şikayet etsem bu da silinirdi. Burada önemli olan fotoğrafların eleştirilmesi, sizce bu fotoğraf -2 puanı hak ediyorsa söyleyecek lafım yok, eğitim şart der geçerim ama siz önce isterseniz FK'da puanlamalar nasıl oluyor, fotoğraflar nasıl GF oluyor onu öğrenin. Bu arada da bu ve benzer beğenmediğiniz fotoğrafları görmezden gelin. Benim sitede üye olan 6 yaşındaki kızım (magix) yazsa sizden daha objektif yazardı. Çünkü o fotoğrafın puanına ya da ana sayfaya çıkıp çıkmamasına bakmıyor, beğenmediği fotoğrafa beğenmedim diyor ama -2 de vermiyor, güzel ama ben beğenmedim diyor. Bilmem anlatabildim mi :)
03.06.2007 14:21 tarihinde yazılmış
caddy_ayse
Ayşe Yılmaz
güzel ama ben begenmedım dıyemem guzel olmayan seyı begenemem neyse ben konuyu uzatma taraftarı deılım ben tepkımı gosterdım sadece 1.5 puan versekte bu gunun fotografı olucaksa o zaman puan verılmesın =)
ii aksamlar
03.06.2007 20:54 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
tesekkurler serdal bey isterlerse _ 10 versinler benim amacim guzel insanlarla iletisim kurmak esen kalin, sagolun
04.06.2007 03:03 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
dogru 200 sene once dedemin babasi yapmisti ayse hanim,,
04.06.2007 03:04 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
ayse hanim , o zaman bu sitede 100 lece insanin fotografi 15 puan ve daha kotu benimkinden onlara biraz ilgi gosteri , seninkiler supermi ,yoksa ,,,,ll
04.06.2007 03:28 tarihinde yazılmış
caddy_ayse
Ayşe Yılmaz
tşk.
04.06.2007 23:19 tarihinde yazılmış
caddy_ayse
Ayşe Yılmaz
bu nedemek huseyın bey?
04.06.2007 23:21 tarihinde yazılmış
caddy_ayse
Ayşe Yılmaz
benımkıler ii dıede bı ıddam yok asla olmadı olmuyacakta herkesın ogrenecegı bısıler vardır
04.06.2007 23:22 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
sagolun ayse hanim benimde ogrenecegim cok sey var
sevgi ve selamlar,,
05.06.2007 06:38 tarihinde yazılmış
gustviter
emrah uçar
tabiki de bir emek var.fakat diğer günün fotoğraflarına bakınca bu fotoğrafta onlarınki kadar emek göremedim.emeğinize sağlık..saygılar
02.06.2007 12:40 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
ilgine tesekkurler ,sevgiyle kalin,,selamlar
02.06.2007 12:41 tarihinde yazılmış
seyyah1979
ERDİNÇ ERKUL
Puana anlam veremedim ??
02.06.2007 11:53 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
erdic bey ,anlami cok 85 arkadas ve dostluk sevgi saygi , anlami cok ara gulermi olmaliyim, ne yani yinede size saygi duyuyorum esen kalin,
02.06.2007 12:03 tarihinde yazılmış
kahraman
Diğer fotoğraflarınıza da baktığımda aldığı puanlar kadar fotoğrafik öğeler taşımayan karelerinizi gördüm. Aldığınız puanlar sizi yanıltmasın. Hatta aslında düşündürsün. Aldığınız puanlar fotograflarınıza değil, şahsınıza veriliyor. Sakın ha çok iyi fotograflar çekiyorum demeyin. Aslında bu konuda ki hatalı olan siz değil. Size puanları (yani çok beğendiklerini ifade eden eleştiriciler) onlara diyecek söz bile bulamıyorum. Taraflı davranıp kendilerinin ne duruma düştüklerinin farkında bile değiller. Sonuç, fotoğraflarınız dedikleri gibi muhteşem değil. Asla yanılmayın. Ben mi? -1 deyip, Daha çok özen gösterilmeli demek isterim ama ... gerek yok sanırım . Onlar kendini biliyor
02.06.2007 11:52 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
tesekkurler arkadasim ben ne puan nede odul pesindeyim, ben dostluk ,sevgi aygi ve iyi insanlarin pesindeyim,bu kadar uzulmenize gerek yok , beni elestiren insanlar hicte yapmacik insanlar degil ,hepsi duzgun ve iyi dost insanlardir esen kalin,,
02.06.2007 11:56 tarihinde yazılmış
kahraman
1. FK bildiğim kadarıyla, fotoğraf paylaşım sitesi. İnsanlar burada fotoğraflarını paylaşıyor ve fotoğrafın değeri oranında beğenilerini puanla gösteriyorlar. Dostuklarını ve saygı sevgilerini değil... En azından sitenin amacının sevgi saygı paylaşımlarını değil fotograf paylaşımı olduğunu sanıyorum.
2.Ben size yanılmayın fotograflarınız dedikleri kadar 'muhteşem' değil dedim. Mutlaka eleştiriciler ''iyi dost insanlardır'' zaten o da başka hadise.
3. Üzüldüğümü nerden çıkardınız. Üzülmedim. Üzüleceğim birşey yok ki.
02.06.2007 12:28 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
hersey fotografla bitmiyor ,hosgoru ve saygi esen kalin,,
02.06.2007 12:29 tarihinde yazılmış
kahraman
Burada, bu sitede herşey fotografla bitmeli. Başka birşeylerle değil..
siz de esen kalın
02.06.2007 12:35 tarihinde yazılmış
caddy_ayse
Ayşe Yılmaz
sizi yonjaya alalım huseyın bey burası arkadslık sıtesı deıl farkındasınız umarım
02.06.2007 15:59 tarihinde yazılmış
muzafferdemirci
muzaffer demirci
Ayşe hanım çok güldüm nereden buldunuz bu lafı hararetli tartışmayı ne güzel bitirmişsiniz :))
03.06.2007 01:42 tarihinde yazılmış
KuLKeviN
Kutlu EVİN
Sen hep böyle anlamsız yorumlarmı yaparsın?
Fotoğraf sanatından anlıyor isen eğer biraz teknik yorum yapmayı denesene...................
29.06.2007 13:46 tarihinde yazılmış
fotomer
mehmet koru
fotoğrafta renk yok, doygunluk yok, kadraj sıradan, ışık eksık, gökyüzü bulutlu falanda değil.. ama bu fotğraf 15.3 puan alabiliyor ve anasayfaya çıkıyor. olmaz böyle birşey..
selamlar ve saygılar hüseyinbey.....
02.06.2007 11:00 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
tesekkurler mehmet bey ,isik yok netlik yok ,sevgi var ddostluk var saygi var ,ne bekliyordunuzki ara gulerimi,
esen kalin,,
02.06.2007 11:58 tarihinde yazılmış
fotomer
mehmet koru
FİKRE katılmayanlar cevap veririr mi lütfen. doğru değil mi tespitlerim?
eş dost hemen devreye girmiş yine ve basmışlar (-) leri.
02.06.2007 13:08 tarihinde yazılmış
talemdar
teoman alemdar
mehmet bey ben size hak variyorum!!!
02.06.2007 15:18 tarihinde yazılmış
caddy_ayse
Ayşe Yılmaz
ya ben ınanamıyorum ya emek denecek ne var burada yoldan gecıodum gordum cektım netlıgı yaptım ortaladım ev saten oradaydı
şaka gb yaa
komık yanı suraya bakın tepkı gosterın arkadslar
02.06.2007 16:05 tarihinde yazılmış
matilla
M.Atilla TOKSOY
sonuna kadar haklısınız dostluklara puan verme derneği başka yer olmalı fotoğraf sitesşi değil....
02.06.2007 18:27 tarihinde yazılmış
safete8
saffet bey
mehmet bey ben de size katılıyorum.bencede puan verirken dostluk ve arkadaşlık değil fotoğraflar önemli olmalı.malesef bu şekilde çok fotoğraf var fk da.
02.06.2007 19:29 tarihinde yazılmış
serdal
Serdal GUZEL
ben eksi verdim, eleştiriniz fotoğrafla değil, puanıyla ilgili diye. siz puan verseydiniz ne verirdiniz bu fotoğrafa?
03.06.2007 05:44 tarihinde yazılmış
caddy_ayse
Ayşe Yılmaz
fotografta k.bakmatın ama hangı ıtelıgı tasıyo mımarısı hoş dıe yapılan bı yorum yorum oluyor mu sızce ben puan falan vermıyorum mantıklı olun bıras lutfen sadece mualefet olmak için cvp yazmayın
03.06.2007 14:05 tarihinde yazılmış
fotomer
mehmet koru
serdal bey siz bunu hep yapıyırsunuz.
ben aslında -1 veya +1 verecektim ama daha fazla polemik olmasın diye puan vermedim serdalbey.
04.06.2007 07:02 tarihinde yazılmış
serdal
Serdal GUZEL
Mehmet 1 verseydin 15.4 yerine 15.5 olurdu puanı herhalde :)) Sitede puanlama sisteminin ne kadar doğru olduğunu görmüşsünüzdür umarım, dolayısıyla fotoğrafların puanına takılmayın. Ben çok fotoğraf biliyorum herhangi bir yarışmaya girse ilk bakmada elenir ama puanı 20'lerde, yine çok fotoğraf biliyorum 0 puanda ama ödüllük.
Bu arada ben bunu hep yapacağım. Bu sitede ne zaman fotoğrafçılara (biliyorsunuzdur sanırım, hiçbirini de tanımıyorum bu arkadaşların) sataşmalar, bu fotoğraf neden bu puanda, neden ana sayfada muhabbetleri biter, o zaman ben de bırakırım sataşanlara sataşmayı. Fotoğrafla daha çok ilgilenmeniz dileğiyle...
04.06.2007 09:02 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
tesekkurler serdal bey ,tum arkadslarima hak veriyorum zaten bu tartismalar sitenin amacinin dogrulugunu kanitliyor selamlar esen kalin,,
04.06.2007 09:06 tarihinde yazılmış
fotomer
mehmet koru
tamam serdal bey. benim ilk yorumumu oku ne demişim:''fotoğrafta renk yok, doygunluk yok, kadraj sıradan, ışık eksık, gökyüzü bulutlu falanda değil.. ''
direk fotoğrafla alakalı şeyler söylemisim.
ok.
04.06.2007 10:02 tarihinde yazılmış
serdal
Serdal GUZEL
Haklısın, ondan sonra da aşağıdaki cümleyi yazıp bir çuval inciri berbat etmişsin :)
"ama bu fotğraf 15.3 puan alabiliyor ve anasayfaya çıkıyor. olmaz böyle birşey.."
04.06.2007 10:04 tarihinde yazılmış
serdal
Serdal GUZEL
çok eksi almışsın, ben artıya çevirdim. hiç değilse başabaş gelsin :)))
04.06.2007 10:46 tarihinde yazılmış
bagriacik80
hüseyin bağrıaçık
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.3 |
Merhaba Hüseyin Bey,
Güzel bir mimari, alan derinliğinin güzel uygulandığı, ışık ustaca kısacası ana sayfayı süsleyen bir çalışma başarılar ellerinize sağlık Selamlar...
02.06.2007 00:10 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
tesekkur ederim huseyin bey ,moskovadan selamlar,
02.06.2007 08:21 tarihinde yazılmış
pamukkale
Mustafa Işık
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
Sayın Hüseyin Cahit Ataselim
Bence çok güzel bir çalışma olmuş.
Sunum ve açı gayet başarılı.
Netlik, renkler ve ışığı iyi kullanmışsınız.
Çerçeve yakışmış.
Ellerinize ve emeğinize sağlık.
Tebrikler.
30.05.2007 07:41 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
tesekkurler mustafa bey sevgi ve selamlar,,
30.05.2007 08:15 tarihinde yazılmış
cemre249
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
Merhabalar Hüseyin bey,
İnsanın gıptayla baktığı ve içinde yaşamak arzusu duyabileceği bir kare. Kompozisyon, açı, netlik gayet güzel.Kutlarım.Selam ve sevgiler.
29.05.2007 17:13 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
tesekkurler cemre hanim sevgi ve saygilar,,
29.05.2007 17:29 tarihinde yazılmış
Nightshifter
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
Hüseyin cahit bey,
Bu da başka güzellikte bir yapıt..
Kendine has mimarisi ve ahşap oluşu beni etkiledi..
Ellerinize sağlık
Sevgilerimle,
aRDA
28.05.2007 21:57 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
tesekkurler arda bey moskovadan selamlar,
29.05.2007 06:26 tarihinde yazılmış
Nightshifter
yagmur gibi eksiler geliyor sevenler cok :)
17.06.2007 11:59 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
onemli degil ne isek oyuz eksi birsey yapmaz artilar daha cok sevgi ve selamlar,
18.06.2007 07:12 tarihinde yazılmış
sayapo
Ahmet Aksel
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
Merhaba Hüseyin bey,
Başarılı ve keyifli bir çalışma. Elinize sağlık.
Sevgi ve selamlarımla...
28.05.2007 13:24 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
tesekkurler ahmet bey esen kalin,,,
28.05.2007 14:27 tarihinde yazılmış
turtle
ayfer erkok
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
Hüseyin Bey merhaba
Hepsi birbirinden güzel fotoğraflarınızı nasıl da kaçırmışım,ilk fırsatta hepsini inceleyeceğim.
Çok şirin bir ev ve herşeyi yerinde çok güzel bir fotoğraf,elinize sağlık diyorum..
Sevgiler,selamlar size ve Moskova'ya kucak dolusu..
Bol ışıklı günler diliyorum..
28.05.2007 11:54 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
tesekkurler ayfer hanim moskovadan sevgi ve selamlar
28.05.2007 12:47 tarihinde yazılmış
karanfil
ayten mungan
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
merhabalar hüseyin bey kadrajı çekim açısı netliği ile süper bir kare olmuş geliş gidiş bizide bu evler müptela yaptınız ellerinize sağlık tebrik edrim
27.05.2007 20:19 tarihinde yazılmış
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
tesekkurler ayten moskovadan sevgi ve selamlar,
28.05.2007 06:39 tarihinde yazılmış
Eleştiri yazmak, puan vermek ve kendi fotoğraflarınızı paylaşmak için üye olun
|
Fotoğraf Sahibi
didituti
Hüseyin Cahit Ataselim
Foto Künye
Genel portfolyosundaki diğer fotoğrafları
Mimari kategorisindeki diğer fotolar
|