Devletin tepesi bunalımda...
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ve Genelkurmay Başkanı Yaşar Büyükanıt.....
Eleştiri ve Yorumlar
zuzucum
Alper Dutkin
erdogandaki samimiyetsizlik ve sogukluk ilk dikkatimi ceken
ve yine o anı beklemiş gibisiniz
"isimsiz" adlı mülteci fotografnızda da aynısı gördüm
ellerinize ve dikkatinize sağlık
hoşçakalın
09.06.2007 21:28 tarihinde yazılmış
deyf
merhaba
fotoğraftakileri yer değiştirip
eleştirileri öylece okudum
az önce sivil giysili olana dil uzatanlar dillerini niye yuttular ki
fotoğrafınız güzel
ama çıkarım bir okadar uymamış
emeğinizi kutlarım en güzel muhabbetlerimle
09.05.2007 00:53 tarihinde yazılmış
sinancanan
Sinan Canan
Kullanıcının hesabı aktif olmadığı için cevabı görüntülenmemektedir
12.09.2007 09:18 tarihinde yazılmış
Plutosdaddy
Hakan FRIBERG
Adam haklı, elleri kirlenmesin tabii :) O bembeyaz eldivenler çok büyük fedakarlıklarla oraya geldi karşıdakine tezat..
02.05.2007 22:31 tarihinde yazılmış
cfk
ferhat kaya
(-)
pes doğrusu, ancak bu kadar çarpıtılabilir ve yanlı eleştir yapılabilir, madem elleri kirlenmeyecek neden eldivenlerini çıkarmış Büyükanıt paşa ve neden tebessüm ediyor, ikisi de bu vatanın evladı bölücülük yapmayın..........
02.05.2007 22:50 tarihinde yazılmış
Plutosdaddy
Hakan FRIBERG
Fikrimi beyan ettim, pek sevmem karşısındaki şahsiyeti, o yüzden böyle algıladım kareyi de. Saygı.
02.05.2007 22:54 tarihinde yazılmış
Plutosdaddy
Hakan FRIBERG
Ayrıca eksinizi verirken diğerleri gibi saklanmadığınız için teşekkür ediyorum.
02.05.2007 23:01 tarihinde yazılmış
cfk
ferhat kaya
tabiki sevmeyebilirsiniz ve fikrinizide beyan edebilirsiniz. ama üslubunuza dikkat etmeniz gerekir. ne olursa olsun sonuçta biri devletimizin başbakanı diğeri de ordumuzun komutanı. gün geçtikçe millet olarak birlik olmaya daha çok ihtiyacımız varken biraz dikkat etmek ve çatışma yerine uzlaşmaya çalışmak bence daha iyi olacaktır.
rica ederim, saygılar........
02.05.2007 23:06 tarihinde yazılmış
Plutosdaddy
Hakan FRIBERG
Aslında haklısınız özür dilerim, üslubum pek uygun kaçmadı buraya, içimdekileri dışarı vurmanın yeri değil. Saygılar, iyi akşamlar.
02.05.2007 23:11 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
eleştiriniz için teşekkürler....
03.05.2007 08:02 tarihinde yazılmış
azbuz
hakan ve ferhat beyler sizi kutlarım:-))
ferhat bey, keşke bütün eksiciler sizin gibi olsa da diyolog devam etse:-))
yazışılmadan anlaşılmıyor:-)
iyi akşmlar:-)
*ben de hiç sevmiyorum apo'ya yakıştırdığı ifadeyle "sayın" recep tayyip erdoğan'ı.
manzara ya da portre fotoğraflarında içimizden geleni, duygularımız söylememiz kimseye batmıyor ama konu siyaset olunca bir söz fırtınalar koparabiliyor....
bu da "türkler futbol takımı tutar gibi parti tutar" yargısını kanıtlıyor sanki.
ben hakan bey'e hak veriyorum bu yüzden:-)
03.05.2007 23:47 tarihinde yazılmış
sinancanan
Sinan Canan
Kullanıcının hesabı aktif olmadığı için cevabı görüntülenmemektedir
04.06.2007 19:05 tarihinde yazılmış
MertAcar
Mert Acar
Kullanıcının hesabı aktif olmadığı için cevabı görüntülenmemektedir
11.09.2007 20:25 tarihinde yazılmış
delphis
utopik bakis acisiyla yaziyorum, pesinen soyleyim - cunku bence bu, cok basarili bir "konusan fotograf".
citayi biraz yukseltip, tum teknik ogeleri disarda birakip (ki zaten o bakimdan mudahale etmek harcim degil), "sadece eller"i gorsek bir an... "duru$a" baksak..
vucut dili denen (ve aslinda cogu zaman goz ardi ettigim) unsur, bazen gercekten hayretlere dusurmuyor degil... ben gorecegimi gordum... : )
tebrikler :)
30.04.2007 21:35 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
Çok teşekkürler...........
03.05.2007 08:03 tarihinde yazılmış
kalkaan
Kaan Kalkan
Recep ve BÜYÜKanıt ....tebrikler...
30.04.2007 21:22 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
Çok teşekkürler.......
03.05.2007 08:03 tarihinde yazılmış
halim
Halim Diker
TAKİP ETTİĞİM BAŞARILI BİR FOTO-MUHABİRDEN ÇOK ÖZEL BİR KARE... Bilemeyiz önümüzdeki günler ne gösterir ancak çok başarılı bir enstantane olarak hafızama kazındı bu fotoğrafınız. Teşekkürler...
30.04.2007 19:47 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
Çok teşekkürler Halim bey.........Sağolunuz..
03.05.2007 08:04 tarihinde yazılmış
mbulentg
Öyle bir protokolün önünde fotoğraf çekenden kadraj beklemek haksızlık olur... Arka planda kalan görevliler de dahil herkesin yüz ifadesi herşeyi anlatıyor...
Buradan demokrasi lafzı yapmak istemem...
Eline sağlık Ali Kardeş...
Buralara yeni düştüm bir de benim karelere bakmanı isterim...
http://www.fotokritik.com/511115
30.04.2007 17:57 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
teşekkürler........Sağolun...
30.04.2007 18:10 tarihinde yazılmış
hakemay
Aytaç Eğilmez
Demokrasi,demokrasi bu nasıl demokrasi!
C.Başkanlığı seçimi gelmiş kapıya dayanmış.Ama bu nasıl demokrasi ise biturlu bu seçimin yapılmasına izin verilmiyor.Darbelerden bahsediliyor.Sorarım size hangi bunak darbe olmasını ister.Bu ülkede darbe olsa iç savaş çıkmazmı?Eğer demokrasiden bahsede bilen bir millet isek neden A.gül ün seçimine karşı çıkıyoruz?
Naptıda o adam bize bukadar sert tepkiler alıyor.Yüzbinlerce insan mitink düzenliyor.Ne istiyordunuz Deniz Baykalın başa gelmesinimi :) 40 yıllık siyasetçi bukadar zamandır bişeyler yapamamışta şimdimi aklı başına gelmiş.Ya E.Mumcu beye ne demeli Tam 3 tane parti değişti.Sağlam yapısı olsa değişirmi.Ya ülkesinide değişirse ne olacak?Peki M.Ağar ona ne demeli.Kendisini sokaka kavgacısı sanan bir lider.Argo argo konuşmalar.
Benim şahsi düşüncem Ülkemizi yönetecek partilerin hiç birisi iyi değil .Akp si Dyp si Anap ı saadeti chp si al birini vur ötekine.Ama kötulerden biraz iyi olanı varki bence buda şuanki hükümettir.C.başkanıda bence onlara yakın biri olursa ulkemiz 4 nala ileri koşacaktır.En azından hükümetten çatlak seslerde çıkmayacak.A.gül adaylığını açıklayınca dolar euro düşmedimi.Neden güvenden dolayı.Gelelim askerimize.Bence asker devletin işine karışmamalı.İşi ne ise bence onunla ilgilenmeli.Devlet işi devletçilerin görevi darbe tehtitleri ile ülkeyi germeye kımsenin hakkı yoktur.
Bu hukumet başa darbeylemi geldi?Biz seçmedikmi onları?EEE dahane diyoruz.Onların kararı bizim kararımızdır.
Bütün bunların sebebide eminim A.Gül ün dini butun olmasıdır.Eşinin türbanlı olmasıdır.Bukadar zaman başbakanın bakanların eşlerinin başı kapalı diye oranizasyonlardan ve yemeklerden toplantılardan ayırt edilmedilermi.Davet bile edilmediler.Ne o baş örtülülere yapılınca demokrasiye bişe olmuyormu.Bu nasıl demokrasi.Okula annesi çocuğunun kep törenini mezuniyet törenini izlemek için gittiğinde sırf başı kapalı diye kapı önüne koyulmadılarmı,Nerde demokrasi.Hani özgurluk.Eğer ben dilediğim gibi giyinemeyip yaşayamayacaksam sakın kimse özgürlükten ve demokrasiden bahsetmesin.Tek taraflı demokrasi olmaz.Saygılarımla...
30.04.2007 15:59 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
Teşekkürler
30.04.2007 16:57 tarihinde yazılmış
Bernardelli
Her kelimesine katılıyorum...
30.04.2007 19:44 tarihinde yazılmış
sparkchaser
(-)
30.04.2007 20:09 tarihinde yazılmış
azbuz
ne mi yapmış hiiççç.
sadece onun dışişleri bakanlığı döneminde, askerlerimizin kafasına çuval geçirilmiş, komşuda kürt devleti kurulmuş ve MÜSLÜMAN TÜRKMENLERİN HALEN DEVAM EDEN KATLİNE SES ÇIKARILMAMIŞ, bir dinin peygamberiyle dalga geçecek kadar kendini kaybedebilenlerin malları resmi olarak boykot edilmemiş, o kadar saygın olan beyefendinin kendisi dış ziyaret gezilerinde havaalanı lobilerinde bırakın kırmızı halıyla karşılanmayı bir de bekletilmiş, ve bu sonsuza kadar sürer:-)
anladınız mı ne yapmış:-)keşke hiç bir şey yapmasaydı başta yazdığım gibi, adımızı batırmaktan başka hiç bir şey yapmadı!
30.04.2007 20:32 tarihinde yazılmış
ANUBIS
HASAN DÖNMEZ
Kullanıcının hesabı aktif olmadığı için cevabı görüntülenmemektedir
30.04.2007 22:26 tarihinde yazılmış
doktorat
bence sen bir parti kur seni destekleyelim güzel bir lider olursun sana ordu bile birşey yapamaz çünkü sen ekonomiyi liderleri dini türbanı partilerive liderlerini çok iyi biliyorsun bence meydan lara çık ülkeyi iyi tanıyorsun en azın dan cumhurbaşkanlığına adaylığını koy olylara bukadar yakın birisinin başımızda olması en azından halkın çaglayana gitmemesine bir sebep olur
30.04.2007 22:53 tarihinde yazılmış
tempshell
Şükran DERE
Hiç bir yoruma şimdiye kadar bu denli can-ı gönülden katılmamıştım. Ağzınıza sağlık. İşte olay ve özet budur diyorum.
Saygılar..
30.04.2007 23:13 tarihinde yazılmış
hakemay
Aytaç Eğilmez
Arkadaşlar bana katılanlar benim neyi anlattığımı iyi biliyorlar.
Azbuz Sana cevabım:
Abdullah Gül henuz 10 gunluk bile bakan değildi o olay oldu bu bir talihsizliktir.Ne çabuk unuttun amerikan halikopterlerinin pkk lara paraşutle erzak ve silah yardımı yaptığını,bunu bilipte hukumeti uyararak canından olan Şehit Eşref BİTLİS 'i unuttunuzmu.Uğur MUMCULARIN Gaffar oktarların hep başka hukumetlerde olayları olmadımı.Kürdistan MHP ve DSP döneminde kurulmadımı.
--------------------------------------------------------------------
hdonmez buda sana cvp:
Ne oldu 4,5 yılda bukadar kotuluğu bi sanamı yaptılar.Şuanda ben esnaf olarak para kazanamıyorum ama huzurum yerinde ileriyi görebiliyorum.5 Yıl oncesine kadar avrupa birliği ile uzaktan yakından alakamız yoktu ama şimdi geldiğimiz noktaya bak.Bumu mollacılık.18 yıldır bitirilmeyen yollar bitti.Köylere elektirik su geldi.6 yıl önce 10 milyar harcadım evime beyaz eşya aldım şuanda 1850 ytl ye aynı beyaz eşyalar alınabiliyor.Enflasyon 70 lerden 7 lere düştü.Bir dönem hasta diye doların çıkıp,İyleşip el salladığında doların düştüğü hükümetlerden kurtulduk.Devlet başkanları karşısında elpençe divan duran başkanlardan kurtulduk.Ülkem 2011 yılına kadar 6-7 adet olimpiyat oyunlarına ev sahipliği yapacak.Bumu gericilik?
--------------------------------------------------------------------
doktorat sana buda:
İnşallah neden olmasın.Ülkemizin başına bizim sizin gibi aydınlık fikirli aile yaşamına özen gösteren insanlar lazım.
--------------------------------------------------------------------
Turk_Men sana cvp:
Deniz Baykalın-Erkan Mumcunun-Mehmet Ağaraın nekadar yaramaz ve ülkeye zararlarından başka katkılarının olmadığını nekadar biliyorsam onuda okadar biliyorum...
01.05.2007 15:15 tarihinde yazılmış
azbuz
el cevap aşağıdaki gibidir aytaç bey:-)
amerika sıcak parasını bir çeksin o beyaz eşyaları göremezsiniz bile:-)
neden mi biz sıcak paranın rehavetiyle mutlu mutlu evimize eşya doldururken TÜM FABRİKALARIN SATIŞLARI YAPILDI, SANAYİNİN DİBİNE DARI EKİLDİ.(dikkatinizi çekmek için büyük harf kullandım)
bunu esrar verilmiş bir adamın haline benzetebilirsiniz, damarlarına zerk edilmiş zehir ona ilk anda mutlu dakikalar yaşatır sonra ise yıllar süren acılı ve insanlık dışı br yok oluş sürecne girer. bayım biz o süreçteyiz. ben hergün varoşlardayım. varoşlardaki yaşam gittikçe kötüleşiyor.sizin anlattığınız olumlu gelişmeler BİRİLERİNE YARIYOR OLABİLİR AMA BU İNSANLARIN DURUMU GİTTİKÇE KÖTÜLEŞİYOR.
çuval olayın agelince hadi o bir talihsizlik, peki cevap bulamadığınız diğerleri?
türkmenlerin katli bu kadar mı basit?
başa geldiklerinden beri, kapalı arkadaşlarımızın yarallarına merhem olacak hiç bir şey yapmadıkları gibi oldukça sert söylemlerle olayı bu boyutlara taşıdılar.
ne Eşref Bitlis'i unuttuk ne Uğur Mumcu'yu. size bir felaketi işaret etmeye çalışıyoruz.; seçimler geliyor oy verecek tek bir parti yok ve en kötüsü de bunlar çünkü hem Allah'ın adını kullanıyorlar (sanki bizimle dalga geçer gibi) hem de yabancılara toprak satışı gibi inanılmaz kararlara imza atıyorlar. adı Türk kendi yabancı olan telekoma para verirken hiç mi içiniz cızz etmiyor?
hiç mi düşünmediniz, tek bir fabrika kurulmadan altı yıl sonra ülke böyle rahatladı diye? tabiki BORÇ PARAYLA rahatladık! ve BU KORKUNÇ BİR ŞEY.
ödüyemeyeceğimiz kadar borç altındayı zşu anda ve bunun bedelini özgürlüğümüzle ödüyoruz zaten.
lsöyler misiniz bana çalışmayan insan borcunu ödeyebilir mi? Türkiye şu an ne üretiyor, hiç birşey!
sanayisi olmayan bir ülke yaşayamaz bayım. bundan bu kadar bağırıyoruz gelecek günlerin farkındayız.
iyi günler...
01.05.2007 15:31 tarihinde yazılmış
ANUBIS
HASAN DÖNMEZ
Kullanıcının hesabı aktif olmadığı için cevabı görüntülenmemektedir
03.05.2007 20:40 tarihinde yazılmış
azbuz
bursa nutkunu el ilanı şeklinde bastırp herkese okutmak geldi içimden:-)
teşekkürler Hasan bey:-)))
03.05.2007 20:50 tarihinde yazılmış
ANUBIS
HASAN DÖNMEZ
Kullanıcının hesabı aktif olmadığı için cevabı görüntülenmemektedir
03.05.2007 20:58 tarihinde yazılmış
doktorat
sen kafanı kumdan çıkar gerçeği ğör ABDullah gülün geçmişini iyi araştır eğer millet istersen vatanına sahip çıkacaksın ümmet olmayı istersen ıraka gidip dine sahip çıkacaksın
04.05.2007 01:21 tarihinde yazılmış
Simulacrum
Nilay Kılıçaslan
Hakemay kardeşim, A.güle kimse dini bütün diye karşı çıkmıyor. nereden çıkardınız ki bunu? önceki cumhurbaşkanlarımız dini bütün değil miydi? ne alakası var? bizim karşı olduğumuz Agülün RTEnin kukla oyuncusu olması. RTE ye karşı olma nedenimiz 5 sene önce bize bağımsızlığımızı hediye eden ECDADIMIZA KÜFRETMİŞ OLMASIDIR, ABDnin şoparı olmasıdır, ABye girmek için ülke çıkarlarını satan, devletimizin dirayetsiz bir profil çizmesine neden olan bir adamdır! demokrasi bunu kendi için kar amaçlı kullananlara yaraması için dizayn edilmemiştir. resmen halkın zaaflarını kullandılar. AMA şu konuda haklısınız. bu millet BU ŞARLATANLARIN karşısına adam çıkartamadı. Deniz Baykal ve türevleri ayak takımı bunlar. ama biz de adam gibi davranmadık bu insanları başımızdan elemedik. size de canı gönülden teessüflerimi sunuyorum. Çünkü siz başı kapalılıkla siyasi ve ümmetçi bir sembol olan TÜRBANı karıştırıyorsunuz (ya da karıştırmak işinize geliyor) işin acı tarafı bunu bu tip düzeyli ve amacı net olan bir site aracılığıyla yapıyor olmanız. çok teessüf ederim Aytaç bey. Ne mutlu Türküm diyen herkes adına
16.05.2007 09:47 tarihinde yazılmış
hakemay
Aytaç Eğilmez
sn.Nilay Siz istihbaratçımısınız yoksa mit mi nereden biliyorsun A.gül ün ne olduğunu.Bence sizde dahil o mitingleri yapan herkes önyargılı insanlarsınız.A.N.Sezer den bahsetmişsiniz inanırmısınız din adına o insanda ufacık bilee birşey yok.Neyse bu beni pek ilgilendirmiyor.Benim bu hükümeti sevmemdeki neden ülkemin istikrarı yakalamış olması.rahat bir nefes almış olmamız.İnanırmısın o müslüman bu gayri müslüman diye bir ayrımım olamaz.Önemli olan ülkemin çıkarı.Neyse sizler artık cumhuriyetçi insanlar olarak gaza gelmişsiniz.Bizde cumhuriyetçiyiz ama biz kımseyi lekelemiyoruz.Lütfen itamlarınıza dikkat ediniz.Bunun cevabını sandıkta halk zaten herkese verecek.Sizde şahit olun ozaman bakalım ne yi one süreceksiniz.Saygılarımla.(Bidaha düşünün.Nerdeydik nereye geldik.)
17.05.2007 09:45 tarihinde yazılmış
ANUBIS
HASAN DÖNMEZ
Kullanıcının hesabı aktif olmadığı için cevabı görüntülenmemektedir
17.05.2007 21:39 tarihinde yazılmış
hakemay
Aytaç Eğilmez
Merhaba Hasan Bey;
Siz lütfen insanların düşünclerine ve göruş açılarına mudahale etmeyin.Ben ülkemi bu şekilde görmek istiyorum ve böylede devam edeceğim.Siz sayın arkadaşım artık şu ön yargılı hallerinizden kurtulun.Bukadar zaman nüfüscüzdanlarımızda dini İSLAM yazmasına rağmen uygulayabildikmi.Askeryelerimizde personel namaz kılıyor diye işten çıkarılmadımı öğretmenlerimizde aynı şekilde.
Lütfen artık ecdadımızın bizlere emanet ettiği dinimize sahip olalım.Nedemek başı kapalı diye okula alınmamk veya çocuğunun mezuniyetine oğlunun yemin törenine başı kapalı diye gidememek ne demek.Sorarım size.
(Evliyalarla örduk ana yurdu 4 baştan.) derken 10. yıl marşında ne anlatmak istiyor bi düşün lütfen.
Şimdi sen kasımpaşalılık yapmada HARBİ delikanlı ol ve biraz düşün sonra bana cevap ya.
İyi günlr saygılarımla
18.05.2007 12:38 tarihinde yazılmış
doktorat
güzel kardeşim çok güzel yazmışsın fakat bu güzel ülkede takiye yapan ların farkına varmamışsın avrupa mahkemesinde baş örtüsü için dava açan sn gülün eşidir aynı mahkemede dava açan genç kızımıza mahkemede başörtüsüyle ilgili savunma yapan tc hükümeti dış işleri bakanı da sn güldür
18.05.2007 21:44 tarihinde yazılmış
Simulacrum
Nilay Kılıçaslan
10. yıl marşında Evliyalarla ördük diye bir kısım mı var??
yoksa DEMİR AĞLARLA ördük olmasın??
yazıklar olsun size ya. yorum getiremiyorum artık.
21.05.2007 09:26 tarihinde yazılmış
sahren
bünyamin bozkurt
DOKDORAT
ümmet olmaktan gocunacak ne var..ümmet olmak millet olmaya engelmi???size dayatılan anlamların ne olduğuna bir zahmet bir bakıverin şu kavramların ne anlama geldiğini bir araştırın. samimi iseniz ümmet olmaktan korkmanıza gerek yok.osmanlı ümmetti.dedeleriniz ümmetti.hemde millettti.Türk milleti idi üç kıtaya hükmetmişti...saygılar sunarım.
21.06.2007 11:04 tarihinde yazılmış
doktorat
hangi osmanlı 1919 da sınırları sadece istanbula indirilmiş osmanlımı geliboluda 500000 insanın ölümüne neden olup 3 sene sonra boğazı ingili
z gemilerine açıp istanbulun işgaline sessiz kalan osmanlımı damat ferit hükümetine sahip osmanlımı osmanlıyı sadece 1453 le değerlendirenler bugün hala kafasını kumdan çıkarmayanlardır elhamdülilah müslümanım hz muhammedinde ümmetiyim ben bireyim ve sadece yaradana karşı sorumluyum benim devletimin dini ne olursa olsun ben sadece allahıma karşı sorumluyum bana herhalde ahirette hangi ülkeden geldin türkmüsün osmalımısın veya filstinlimisin diye bir soru sorulmayacaktır benim dinimle ilgili görevlerimi yerine getip getirmediğim esas alınacaktır.ben TÜRKİYE CUMHURİYETİNDE dini görevlerimi hiç bir engelle karşılaşmadan yerine getirebiliyorum.keşke ıraknda atatürk gibi lideri olabilseydi anlayana sivri sinek saz anlamayana davul zurna az saygılarımla
25.06.2007 23:38 tarihinde yazılmış
sparkchaser
Helal doktorat. Ingiliz gemisiyle yurdundan kacan osmanliyi unuttmussun. Arkadan vuran arap ummeti pardon milleti var...
------------------
"Şuanda ben esnaf olarak para kazanamıyorum ama huzurum yerinde ileriyi görebiliyorum.5 Yıl oncesine kadar avrupa birliği ile uzaktan yakından alakamız yoktu ama şimdi geldiğimiz noktaya bak"
Bakalim: hergun sehit cenazeleri, hangi avrupa birligi??? Ama parti binasi bayagi şaşali...
Bence en guzeli "esnaf olarak para kazanamıyorum" diyen birinin ekonomi cok iyi gidiyor demesi... kredi kartina bazla borc yuklemeyin derim. kayit disi yesil sermayenin kara parasini aklama cenneti olmus Turkiye.
Sili ermeni soykirimini kabul etmekten bahsediyor, disislerinin gulu napiyor? barzaniyle masada mi?
26.06.2007 04:22 tarihinde yazılmış
sahren
bünyamin bozkurt
dokdorat
işte ümmetde odur.hamgi milletten değil hangi ümmetten olduğun sorulacak. benimde anlatmak idtediğim bu idi ama siz daha güzel anlatmışsınız.ben dini görevlerini yerine getirip getirmediğimizden bahsetmedim sadece ümmet olmanın bir sakıncasının olmadığını bize sorulacak şeyin hangi ümmetten olduğumuz du.saygılar sunarım.
26.06.2007 15:58 tarihinde yazılmış
sondican
Soner DİCAN
Güzel ve şaşırtıcı bir enstantane. İnşallah bu sahneleri ileride de görürüz.
30.04.2007 15:21 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
Teşekkürler..........
30.04.2007 16:58 tarihinde yazılmış
evser
kevser demirkıran
Başbakanın yüz ifadesi....
Çok düşündürücü...
30.04.2007 14:26 tarihinde yazılmış
motan
Selim Başaroğlu
Haklısınız, o ifadenin bizi getirdiği yerde artık kendisi de düşünmek zorunda...
30.04.2007 15:22 tarihinde yazılmış
evser
kevser demirkıran
Kesinlikle...
30.04.2007 16:08 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
Teşekkürler..
30.04.2007 16:58 tarihinde yazılmış
sinancanan
Sinan Canan
Kullanıcının hesabı aktif olmadığı için cevabı görüntülenmemektedir
30.04.2007 23:30 tarihinde yazılmış
motan
Selim Başaroğlu
İnşaallah siz de birgün izana kavuşursunuz, Allah'tan ümit kesilmez:)...
01.05.2007 00:26 tarihinde yazılmış
sinancanan
Sinan Canan
Kullanıcının hesabı aktif olmadığı için cevabı görüntülenmemektedir
01.05.2007 01:57 tarihinde yazılmış
evser
kevser demirkıran
Oysa çok açıktı...:))
01.05.2007 07:54 tarihinde yazılmış
motan
Selim Başaroğlu
Sayın Canan, "Yaşama sanatı" tanımlamasını duymuşsunuzdur, yaşamın da yaratııcılığa gereksinim duyduğunu betimler, yaratıcılık ise algıların bilgi, duygu ve düşüncelerle yoğrulmasıyla oluşur.
Mehmet Turgut Bey'in kırıldığını, hataya devam etmediğni anlayıp daha fazla üstüne gitmemek de izan gerektirir, laik cumhuriyetin tehlikede olduğu bu günlerde iki "taraf"ın aynı karede buluşmasında taraflardan birinin bakışlarından anlam çıkartabilmekte.. "Anlam çıkartmak", kendine göre anlamak demektir, eğer konu ilgi, bilgi, duygu ve düşüncemiz dışındaysa bir şey anlamamamız doğaldır, tıpkı başbakanın bakışınıdan sizin hiç bir anlam çıkartamamanız gibi, bu çok doğal bir şey, doğal olmayan sizin başkasının anlam çıkartmasına şaşırmanız, sizin anlayamadığınızı başkasının anlaması niye tuhaf geliyor size? Alemin tüm anlamları size mi tapulu acaba:)? Saygılar...
01.05.2007 11:08 tarihinde yazılmış
motan
Selim Başaroğlu
Sevgili Sinan Bey, Anayasa Mahkemesi kararından sonra umarım siz de bir şeyler anlamaya başlamışsınızdır, son gülen iyi güler, tıpkı fotoğraftaki gibi, sağlıcakla kalın...
01.05.2007 21:52 tarihinde yazılmış
ahmettepe
ahmet tepe
darbesiz bir ülke istiyoruz....
demokrasi aşkına....
ne kadar çok üzülüyorum ne kadar bir bilseniz...
ahhhhhhh..
eder dururum...
yazıkk
vaa hayfk....
ey acılara mübtela halkkkkkkkk
ne olur hadi kalkkkkkkkkkkk
30.04.2007 12:12 tarihinde yazılmış
motan
Selim Başaroğlu
Halkın en az %70 oranının dikkate alınmayacağı bir sistem demokrasi olamaz, demokrasi azınlığın haklarını savunmak demektir, biz de tam tersine çoğunluğun hakları çiğneniyor, eee ne olacak şimdi?!....
30.04.2007 14:53 tarihinde yazılmış
ahmettepe
ahmet tepe
sizden mi öğreneceğim demokrasi dersini.???
halk seçmiş seçeceğini...niye dokunuyor ki size...
30.04.2007 16:26 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
Teşekkürler.......
30.04.2007 16:59 tarihinde yazılmış
motan
Selim Başaroğlu
Kime neyin dokunacağını hep beraber göreceğiz:), saygılar...
30.04.2007 17:42 tarihinde yazılmış
ahmettepe
ahmet tepe
göreceğiz.vesselam.saygılar..
30.04.2007 20:30 tarihinde yazılmış
ANUBIS
HASAN DÖNMEZ
Kullanıcının hesabı aktif olmadığı için cevabı görüntülenmemektedir
30.04.2007 22:31 tarihinde yazılmış
nihatb
NİHAT BALABAN
Asker askerliğini sivi sivilliğini bilecek!! Darbe istemiyoruz!! Kimse başka yerde egemenlik aramasın! Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir!! Gerçek Atatürkçüler Sivilleşeşin!!
30.04.2007 11:27 tarihinde yazılmış
motan
Selim Başaroğlu
Nihat Bey, egemenliğin sahibi milletin en az %70 oranının hakları çiğneniyor, demokrasi bu mu demek sizin lugatta, bizimkinde değil, demokrasi azınlık haklarının savunulması demektir, çoğunluk haklarının çiğnenmesi değil. Millet çoğunluğu şeriatçı olduğu çok açık, cumhuriyetin sonu gelmiştir diyen birinin sonunu getirmek istediği sistemin başına geçirilmesine karşı, siz değilmisiniz, milletin haklarını kim, nasıl savunacak sizce, şöyle sallamadan bir izah etseniz de biz de darbeye karşı olsak, hadi buyrun, bekliyoruz...
30.04.2007 15:03 tarihinde yazılmış
nihatb
NİHAT BALABAN
Daha önce aklınız nerdeydi peki diye sorarım size??Bu ülkede ilk defa bir parti tek başına iktidar olmuyor,daha önce örnekleri mevcut,bu ülkede askerlerin kurduğu hükümetleride hatırlatırım size!!sizin demokrasiniz bu sanırım??Ayrıca yalan haberler üzerinden polemik yaratmayı bırakalım isterseniz bahsettğiniz sözün söylenmediği aşikardır!! Ayrıca ben bir partinin savunucusu filanda değilim adı geçenlere oy vermişte değilim,onlarla aynı fikirleride paylaşmıyorum!!Ama en son söylediğiniz söz demokrasiden ne anladığınız açıkladı bana..Hiç bi sebep DARBE yapmak için sebep olamaz demokrasilerde!! Ben sebep ne olursa olsun DARBE ye karşıyım o kadar!!
30.04.2007 15:21 tarihinde yazılmış
motan
Selim Başaroğlu
Soruya soruyla cevap vermeye eskiler mügalata derlerdi, şimdi demagoji deniyor, ama ikisi de karşılamıyor yapılanı, bence açıkça cesaretsizlik demek, sıkıntıya gösterilen çareye karşı çıkmak karşı çareyi göstermekle olabilir ancak, cumhuriyetin sonu gelecek ve biz demokratik olsun diye ses çıkarmayacağız, rüyasında anca görür siz ve sizin gibi takkiye ayaklarındakiler, gerçekte ne olacağını hep beraber göreceğiz...
30.04.2007 15:31 tarihinde yazılmış
nihatb
NİHAT BALABAN
Ben demagoji filan yapmıyorum.Yıllardan beri herkesin iktidar olduğu dönemlerde aklınız nerdeydi diyorum size??Cumhuriyetin filan sonu gelmez merak etmeyin dün mitingde haykıran milyonlarla onlarla aynı fikirde olmayan milyonların ortak noktası yine cumhuriyettir.Takiyye yapanlar dün mitingi hazırlayan tertip eden zevatlardır,onların kim olduğunu sizde çok iyi biliyorsunuz..BU ülkede solcusu sağcısı islamcısı dinsizi vs..herkesin ortak noktası Bu Cumhuriyyetir.Kendimizden bu kadar korkmayalım ya..
30.04.2007 15:37 tarihinde yazılmış
motan
Selim Başaroğlu
Kötüler önayak oldu diye iyinin değeri azalmaz, keşke cumhuriyete Tayyip Bey ve tayfası sahip çıksaydı da onları destekleseydik, içimizden adam çıkamıyor diye kimseye kurban yazılmayız beyim, gerektiğinde çıkar merak etmeyin, soruma somut bir cevabınız yoksa lafı sündürüp durmayın, zamanında akıllı olamadık diye şimdi de aptal olmamız gerekmiyor...
30.04.2007 15:42 tarihinde yazılmış
nihatb
NİHAT BALABAN
Neyse hükümet asker hakettiği cevabı verdi zaten!! Ben adam çıkmıyo filanda demedim kendi fikirleriniz kendinize!! Sonuçta N e derseniz deyin A.gül şu an tek aday ve anayasa mahkemesi sonucu belirleyecek..
30.04.2007 16:54 tarihinde yazılmış
motan
Selim Başaroğlu
Siz de ne dersniz deyin bir şeriatçı yıkmak istediği sistemin başına geçemiyecek, bir dondurmasına iddiaya varmısınız, benimki fıstıklı olsun:)...
30.04.2007 18:16 tarihinde yazılmış
ANUBIS
HASAN DÖNMEZ
Kullanıcının hesabı aktif olmadığı için cevabı görüntülenmemektedir
30.04.2007 22:34 tarihinde yazılmış
motan
Selim Başaroğlu
O hiç yanılmadı, ne öngördü ise o olacak...
01.05.2007 00:21 tarihinde yazılmış
motan
Selim Başaroğlu
Ata yanılmadı ama Nihat Bey yanıldı, dondurmayı fıstıklı sevdiğimi söylemişmiydim Nihat Bey:)? Tahsilatı bir ara yaparız...
Sağlıcakla, hep laik kalın:))))))...
01.05.2007 21:58 tarihinde yazılmış
nihatb
NİHAT BALABAN
Sana gülüyorum biliyomusun:) Haziranda görüşürüz m OT an..Bu arada fıstıklı yok muzlu versem??
02.05.2007 17:01 tarihinde yazılmış
motan
Selim Başaroğlu
Son gülen hep iyi güler, siz madem muzu çok seviyorsunuz engel olmayayım, ben fıstığınızı yiyeyim, saygılar...
02.05.2007 20:40 tarihinde yazılmış
zeneca_55
samet semiz
bu ve benzeri karelere çok ihtiyacımız var, hele hele bu kritik günlerde:) inanın böyle güzel kareler nekadar sık olursa bilinki ülkemiz bir okadardaha güçlü olacaktır, saygılarımla
30.04.2007 09:42 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
teşekkürler...Sağolunuz..
30.04.2007 18:11 tarihinde yazılmış
Sainz
Onur Ayten
Ali bey merhabalar,
Bence tarihe geçecek bir kare yakalamışsınız. Teknik açıdan gayet güzel bir kare. Ben ellere ve mimiklere dikkat çekmek istiyorum, birisi siyasetçi diğeri ise asker eli, birisi zoraki elini uzatırken diğeri ise nazik ve diri bir hareketle elini uzatıyor. Tarih bunu da unutmayacak. Başarılar..
30.04.2007 09:30 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
Teşekkür ederim...
30.04.2007 16:59 tarihinde yazılmış
pro815
osman sağlam
ıyı bır çalışma ama bunalımm hiç hoş başlık degil
30.04.2007 00:27 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
Devletin tepesinde bunalım yok mu?gözünü açmanı gerçeği görmeni tavsiye ederim... Ayrıca da fotografı yorumlasan diyorum... Başlıktan önce...
30.04.2007 08:01 tarihinde yazılmış
hacicavcav
kerem berkalp
mecburiyetin fotoğrafı.....
30.04.2007 00:16 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
teşekkürler..
30.04.2007 08:06 tarihinde yazılmış
GELBROT
FERHAT KULA
Bir protokolde Büyükanıt Paşa"nın Başbakan"ın arkasından geçerken Başbakan"ın uyarısyla geri dönüşü esnasında yaşananlar çekilmiş zannedersem.Arka plandaki iki kişinin el sıkışmayı izlemelerine bakarmısınız.Galiba herkez Paşa ile Başbakan"ın karşılaşmasını bekliyormuş.Salonun ruh halini yansıtıyorlar.
Başkentin nabzını çok iyi yansıtan bir kare.Ankarada ki gerginliği tarih yazacak ve belki de bu fotoğraf kanıt olacak.Bence ödül almalı.
TEBRİK EDERİM...
29.04.2007 19:49 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
teşekkürler...
30.04.2007 08:06 tarihinde yazılmış
egelisalih
salih bahçeci
tebrik ediyorum gerçekten çok güzel bir fotoğraf. Türkiye'nin her zaman özlemini duyduğu bir tabloyu dondurmussunuz elinize sağlık başarılar diliyorum
29.04.2007 16:33 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
teşekkür ederim
30.04.2007 09:09 tarihinde yazılmış
granit1905
görkem yenim
hangi Türkiye'nin özlediği tablo?? sizin özlediğiniz tablo olabilir ama kesinlikle Türkiye'nin özlediği bir tablo değil bu.
02.05.2007 01:37 tarihinde yazılmış
hattat
AHMET ZEKİ YAVAŞ
İKİSİDE BU VATANIN EVLADI ...
ONLARI BİZ YETİŞTİRDİK...
29.04.2007 14:05 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
teşekkürler..
30.04.2007 08:04 tarihinde yazılmış
umutinsanda
Emre CANPOLAT
Çok güzel (ve birazda muzip ) bir anı yakalamışsınız.
Bugünün şartlarında dahadsa anlamlı bir fotoğraf.
Tebrikler.
Bu arada arkada duran , başını sağa yatırmış arkadaş özellikle dikkatimi çekti. Umarım görmek istediğini görebilmiştir.
29.04.2007 13:40 tarihinde yazılmış
saliunal
Ali ÜNAL
Çok teşekkürler..
30.04.2007 08:04 tarihinde yazılmış
Eleştiri yazmak, puan vermek ve kendi fotoğraflarınızı paylaşmak için üye olun
|
Fotoğraf Sahibi
saliunal
Ali ÜNAL
Foto Künye
Genel portfolyosundaki diğer fotoğrafları
|