Ayna çalışmalarının ilki..
sarı gülü çok severim umarım sizde beğenirsiniz.
saygılar...
Eleştiri ve Yorumlar
volkanbilal
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
-2 |
| Kompozisyon |
-2 |
| Estetik |
-2 |
| Teknik |
-2 |
| Ortalama |
-2.0 |
basit bi kurgulama yapmışın çok kolaycı bi yöntem
8 ay önce yazılmış
katatonia84
Burcu Özer
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
2 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
2.8 |
Merhaba Gülden Hanım,
İyi ki ayna çalışmalarına başlamışsınız. Bu fotograf ile de çok güzel bir giriş yapmışsınız.. Aynalı çalışmalarınız arasında en çok bunu seviyorum. hani siirlerin arka fonunda gül resimleri kullanılır ya.. aynı öyle profesyonel olmuş.. duygu yüklü hakikaten..
Ellerinize sağlık...
Tebriklerr...
20.03.2007 17:40 tarihinde yazılmış
duygusel
çok teşekkür ederim :))))
beğenmenize çok memnun oldum...
saygılar.
20.03.2007 18:03 tarihinde yazılmış
canikizler
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
merhaba,
ilk çalışmanız olmasına rağmen çok başarılı....göze hoş geliyor....kadraj güzel olmuş...
gök kuaşğının renkleri merceğinizae yansısın...
05.03.2007 13:54 tarihinde yazılmış
duygusel
teşekkürler canikizler...
selamlar :)
05.03.2007 19:39 tarihinde yazılmış
faruk_74
Faruk Demirtas
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
2 |
| Estetik |
2 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
2.8 |
Merhaba Duygu hanim,
benim bildigim sari gül askta hüzün demek oluyormus..
cok cok güzel bir hava yerlestirmisiniz kadrajiniza.
selamlar
faruk
04.03.2007 09:57 tarihinde yazılmış
duygusel
çok tşk ederim Faruk bey,
saygılar...
04.03.2007 10:46 tarihinde yazılmış
albatros1208
Metin Örnek
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
Merhaba Gülden
Kurguyu çok beğendim
Keşke gülün tamamı kadraja girseymiş
Bir de gülün üzerine başka bir ayna ile yansıtacağın ışık sonucu daha da güzel kılarmış
Paylaşımın için teşekkür ediyorum
Eline, emeğine sağlık
Sevgi ve selamlarımla
Işığın bol olsun
03.03.2007 01:33 tarihinde yazılmış
duygusel
çok teşekkür ediyorum Metin bey...
sağolunuz varolunuz;)
saygılar ve selamlar...
03.03.2007 01:44 tarihinde yazılmış
asmusbengisu
Mustafa KOCA
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
2 |
| Teknik |
2 |
| Ortalama |
2.5 |
gülden hanım merhaba
bakıyorumda fotoğrafınız ortalığı biraz karıştırmış eleştirileri okurken ben de ne yazacağımı şaşırdım doğrusu ....
en iyisi susmak susarak yanınızda olmak sizinleyiz...
güzel bir çalışma eminim ki ileride daha da güzelleşecek çalışmalarımız...
01.03.2007 00:34 tarihinde yazılmış
duygusel
çok teşekkür ederim Mustafa bey,
saygılar...
01.03.2007 00:51 tarihinde yazılmış
Sheena
Burcu İpek
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
-1 |
| Kompozisyon |
-1 |
| Estetik |
-1 |
| Teknik |
-1 |
| Ortalama |
-1.0 |
bu fotoğrafa bu puanı verenlerin yazmamı istediği eleştiri:
mükemmel bir fotoğraf,harika renkler ve kompozisyon,anlam yüklü...
ama hayır ben bu yorumu yapmayacağım...
kötü bir kompozisyon bence ve anlamsız...ana sayfaya çıkmayı kesinlikle haketmiyor...
fotoğrafı çeken arkadaşımızın suçu değil tabi ki bu,yarın benim kötü bi fotoğrafım ana sayfaya çıkarsa bundan ben sorumlu olmayacağım...bizler sorumlu olacağız,biz eleştiri yazanlar ve puan verenler...
elinizi vicdanınıza koyup bi sorun kendinize bu fotoğraf bu puanı hakediyor mu?
cevap zaten çok açık ve net,yazmama gerek yok...
01.03.2007 00:14 tarihinde yazılmış
duygusel
merhaba Burcu Hanım,
ana sayfaya çıkan fotoğrafların hak edip etmediği hükmünü sizmi veriyorsunuz???
yada kimin nasıl eleştiri istediğini sizmi tayin ediyorsunuz???
ben bir suçlu değilim ve bana eleştiri yazan arkadaşlarda suçlu değil... daha doğrusu burası bir mahkeme değil ve suçlu aramıyoruz..
fotoğrafı beğenenler artı puan veriyorlar beğenmeyenler eksi puan o kadar basit...
abartmaya, konuyu saptırmaya, suçlu aramaya hiç gerek yok..
sizin çok beğendiğiniz bir fotoğrafıda başka bir arkadaş beğenmeyebilir...
ve son olarak yazdığınız soruya cevabım şu kiii
kimseye puan verin diye zorlamadım ve eleştiri yazmalarını istemedim..eğer bu puanı almışsa hak etmiştir.
siz hak etmiyor görüşündeyseniz buda sizin özgür irade ve görüşünüzdür. saygı duuyarımm.
çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim...
iyi geceler...
01.03.2007 00:49 tarihinde yazılmış
CeLLcHuK
Selcuk Cetin
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
1 |
| Kompozisyon |
-1 |
| Estetik |
-2 |
| Teknik |
-2 |
| Ortalama |
-1.0 |
Selamlar,
öncelikle şunu belirtmek isterim ki; eğer gerçekten emek harcanmış bir çalışma olsaydı, en azından renk uyumuna dikkat edilir ve uygun bir ışık ortamı yaratılana kadar sabredilirdir. Fotoğrafa ilk baktığımda bir şeyi fark ettim; hani bazı olaylar vardır ve o an deklanjöre basmazsanız uçar gider o an, mesela bir güneş tutulması, bir muhtacın göz yaşı, son nefesten sonra kaymaya başlayan gözler, bir yanardağın ilk patlamaları v.s., işte bu fotoğrafta da sanki böyle bir şeyler olmuş, sanki o an bu fotoğraftaki şekilde çekilmezse, bir daha ömür boyu aynı poz yakalanamayacakmış gibi. Halbuki nedir ki? Olması gerektiği gibi gayet basit ve saydam malzeden bir ayna, arkada olmaması gereken bir perde, zemin de keza aynı şekilde ve sondan bir önce olmak üzere gerçek olup olmadığı bile anlaşılamayacak kadar netliğine önem veril(e)memiş bir sarı gül ve final olarak, kadrajın hükümdarı olması gereken gül yerine, aynanın ancak ve ancak ucuna değebilmiş bir güneş ışığı. Eminim ki, hiç çalışmadan bile daha iyisini yapabilirsiniz; topraktan rastgele fırlamış bir yabani otu pozlamak, bundan daha başarılı olurdu sanırım.
Saygılar...
Not: ben tamamen amatör bir fotoğrafçıyım, fk'de henüz 2 tane fotoğrafım var, ancak yine de 1300 karakter yazacak kadar bir şeyler biliyorum sanırım...
28.02.2007 23:23 tarihinde yazılmış
duygusel
merhaba Selçuk bey, fotokritikde yeni olduğunuz o kadar bariz ki...
çünkü - 2 verilen puanlar fotokrtikte yayınlanmaması gereken fotoğraflardır. buda ancak şiddet, politika içeren yada cep telefonu ile çekilmiş netsiz fotoğraflardır...
1. fotoğrafım yayınlanmayacak kadar netsizliği olan bir fotoğraf değil. kaldıki zaten öyle olsa fotokrtik yöneticileri bu duruma el koyarlar...
2. fotoğrafımı beğenmemiş olabilirsiniz beğenmek zorunda da değilsiniz fakat fotoğrafınızda hiç emek harcanmamış 1 kere çekilmiş ve eklenmiş yorumunu yapamazsınız çünkü fotoğrafımı çekerken yanımda değildiniz bilemezsiniz.
3. kusura bakmayın ama yorumlarınıza çok itibar etmeyeceğim çünkü fotoğraflarınıza baktım... ve parlamaların çok göze battığı, kediyemi odaklabnmış duvaramı odaklanmış belli olmayan sıradan fotoğraflarınız var.
eğer gerçekten fotoğrafa ilgi duyuyorsanız... ve bir şeyler öğrenmek için burdaysanız.. benim yanlışlıklarımdanda kendi hatalarınızdan da bir şeyler görereek pay çıkararak öğrenme yolunu denemelisiniz.
eleştiri öyle bir şeyki eğer çok eleştirmek isterseniz çok güzel hatta kusursuz denebilecek bir fotoğraftada eleştirecek bir şeyler bulabilirsiniz. ben vaktimin çoğunu fotokrtikte geçirerek bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum...
eğitim sayfalarından tutunda yapılan eleştirilere kadar her şeyi takip ediyorum... sadece bir şeyler daha öğrenebilmek için...
fotoğraf çekerken de eleştirilere dikkate alıyorum....
her eleştiriye açığım.. yeterki yapılan eleştiri benim verdiğim eleştiri cevapların doğru olmadığına dair bir cephe alınız gibi yapılmasın...ve yeterki iyi niyetli hatalarımı düzeltebilmemm adına yapılsın...
sizi hiç tanımıyorum ve bu öfkeli tavrınızı hiç anlamadım...
umarım sizde bende daha güzel fotoğraflarda daha makul, öfkesiz eleştirilerde görüşürüz.
saygılar sunarım
çalışmalarınızda başarılar...
28.02.2007 23:47 tarihinde yazılmış
CeLLcHuK
Selcuk Cetin
selamlar;
aşağıda, size yazdığım yorumla ilgili bir puanlama var.
Takma Ad Durum Neden
Gizli Katılmıyor Yapıcı değil
Gizli Katılmıyor Yanlı eleştiri
Gizli Katılıyor
Gizli Katılıyor
Gizli Katılmıyor Sert üslup
"yapıcı değil" , "yanlı eleştiri" ve "sert üslup" olmak üzere, yorumuma 3 tane eksi puan verilmiş. ama iki tane de "katılıyor" var ve ben, katılanlara da katılmayanlara da sert üslup diyenlere de saygı duyuyorum. burada önemli olan; kimin hangi kişinin fotoğraflarına yorum yapıp yapamayacağı mı yoksa özgürce fikir paylaşımı mı? ve ayrıca size yorum yazmak için illaki Ara Güler felan mı olmak gerekiyor acaba? neticede siz de ben de amatörüz ve haliyle amatör ruhumuzu, çektiğimiz fotoğraflardan tutun da yorumlarımıza kadar taşıyoruz.
ve son bir şey daha var aklımda olan; ben bu yazana kadar toplam 22 tane eleştiri yapılmış. tümünün yorumlarını okudum ve yorumlara verilen cevaplara da baktım; av_gokay GÖKAY ÇAĞLARALP GÜLTEKİN örneğinde aşağıdaki tablo çıkıyor;
Gizli Katılmıyor Yanlı eleştiri
Gizli Katılmıyor Yanlı eleştiri
Gizli Katılmıyor Fikre katılmıyorum
Gizli Katılmıyor Yanlı eleştiri
Gizli Katılıyor
Gizli Katılmıyor Yanlı eleştiri
ama buna karşılık olarak mesela Tesserea isimli üyenin yorumuna notlar aşağıdaki gibi;
Takma Ad Durum Neden
Gizli Katılıyor
Gizli Katılıyor
Gizli Katılıyor
Gizli Katılmıyor Puanlama ile eleştiri tutarsız
Gizli Katılmıyor Yapıcı değil
Gizli Katılmıyor Yapıcı değil
Gizli Katılmıyor Yapıcı değil
Gizli Katılıyor
gördüğünüz gibi ben, elimden geldiğince tarafsız yazmışım aslında... lakin şu takıldı aklıma; sizin amacınız eleştirilerden pay çıkartıp bir sonraki çalışmanızda daha iyisini yapmak mı, yoksa insanların yorumlarına bakmadan yersiz bir şekilde ve "siz önce asıl kendi fotoğraflarınıza bakın" diyerek antipati kazanmak mı?
eflatun, kayıkçı, dalgın kız, kırmızının cazibesi ve sarı gülüm adlı çalışmalarınızda bir hayli kadraj ve netlik problemi var. son fotoğraflarınızda genellikle düzeltmişsiniz bu sorunlarınızı, ancak görüyorum ki; yapılan yorumlara karşı yazdığınız anti-yorumlara harcadığınız emek kadar, fotoğraflarınızdaki kadraj ve netlik eksikliğinize emek harcamamışsınız.
şimdi siz de hemen gider benim fotoğraflarımdaki altı üstü 6 tane yorumla ilgili yazı yazarsınız bana; "müdafaa" şeklinde... beklerim efendim, ne de olsa amatörüm ben; kabul ederim her şeyi :))
saygılar sunarım efendim...
04.03.2007 23:22 tarihinde yazılmış
duygusel
Selçuk Bey,
eleştirilere yapılan puanlamaları ben vermiyorum.
sizin yaptığınız eleştininin de yapıcı olmaktan çok uzak olduğunu düşünüyorum...
yapıcı olan bütün eleştirilere saygım var...beğenilsin veya beğenilmesin yeterki yapıcı eleştiri olsun.
sizin fotoğraflarınıza bir eleştiri yazmak gibi niyetimde yok ayrıca belirteyim.
saygılar.
05.03.2007 11:12 tarihinde yazılmış
zuzucum
Alper Dutkin
duygusel hanım inanın fotograflara yapılan yorumları okudukca şaşırıyorum..peki sizi yok yere goklere cıkartanlar yapıcımı!hoşçakalın
30.04.2007 19:53 tarihinde yazılmış
personaljesus
Engin Erol
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
1 |
| Kompozisyon |
1 |
| Estetik |
-1 |
| Teknik |
-2 |
| Ortalama |
-0.2 |
Fotoğrafta ilk gözüme çarpan arka planın uyumsuzluğu ve ışık eksikliği oldu. Biraz daha ışık kullansaydınız daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Çiçek yapay çiçek sanırım, değilse de yapay gibi görünüyor. Biraz da netlik konusunda sorun var.
İlerideki çalışmalarınızda başarılar.
28.02.2007 19:02 tarihinde yazılmış
duygusel
değerli eleştirileriniz için teşekkür ederim Engin bey,
sadece teknik konusunda verdiğiniz puanlamaya katılmadığımı belirtmek istiyorum. teknik açıdan fotokritikte yayınlanmamalı şıkkı olan -2 puan vermişsiniz. cep telefonu ile çekilmedi ve netsizlik basbas bağırmıyor bence..
sizin görüşünüzede saygı duyuyorum.
çalışmalarınızda kolaylıklar.
28.02.2007 19:36 tarihinde yazılmış
personaljesus
Engin Erol
Haklısınız efendim, teknik açıdan yanlış puan vermişim. Özür dilerim.
28.02.2007 19:50 tarihinde yazılmış
duygusel
rica ederim :))
28.02.2007 19:54 tarihinde yazılmış
cortech
Koray Tekmen
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
-1 |
| Kompozisyon |
-1 |
| Estetik |
-1 |
| Teknik |
-1 |
| Ortalama |
-1.0 |
Eskiden KRAL ÇIPLAAAK diye bağıranlar olurdu,
Artık onlarda bakıp bakıp geçiyorlar zahir.
Sayın Duygusel yanlış anlamazsınız umarım eleştirilerin gerçeklerden uzak olduğunu düşünüyorum.
Öncelikle çerçeve seçiminiz estetikten çok uzak,
Kadrajın pek oturmamış olduğu söylenebilir, kare olması da ayrı bir sorun,
Genel bir netlik problemi olduğunu tek gören ben değilim sanırım ?
Zeminde kullandığınız kumaş alelacele oraya serilmiş bir masa örtüsü mü ?
Fon olarak kullandığınız perde ve masayla birleşimi de tuz biber olmuş.
Gerçi malzeme yapma çiçek ve plastik ayna olunca...
Kusura bakmayın gözlerim tütün kolonyasını aradı.
Daha iyilerini paylaşmanız dileğiyle sevgiler..
28.02.2007 17:26 tarihinde yazılmış
duygusel
teşekkür ederim koray Bey,
eksikliklerimi her geçen gün gidereceğimi umuyorum. bunun için çaba gösteriyorum...
her puanlama da daha çok özen gösterilmeli diye işaretlemişsiniz.
yaratıcılık, kompozisyon, estetik, ve teknik olarak..
evet bazı konularda daha çok özen göstermeliyim..
aslında özen gösteriyorum ama öğrenme aşamasındayım daha iyilerinide yapabilirim...
fakat bütün fotokritikte yayınlanan fotoğraflara baktığınız zaman bir çoğuna göre daha çok emek sarfedildiğinide farkedip ona göre puan vermenizi tercih ederdim doğrusu...
eleştiri yazarak sizde emek sarfetmişsiniz bunun için çok sağolunuz.
saygılar...
28.02.2007 19:32 tarihinde yazılmış
cgabay
Ceki Gabay
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
2 |
| Ortalama |
2.8 |
Sarı gülü gülleri çok severim bende ama sanırım bu gül canlı değil ve üzerinde de yeterince ışık yok... Belki de ışıktan yapma çiçek gibi duruyor... Yine de düşüncenizi ve uygulama tarzınızı beğendiğimi söylemek isterim...
28.02.2007 12:06 tarihinde yazılmış
duygusel
değerli eleştiriniz için teşekkür ederim Ceki Bey,
saygılar...
28.02.2007 12:07 tarihinde yazılmış
yacloolcay
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
2 |
| Kompozisyon |
2 |
| Estetik |
2 |
| Teknik |
2 |
| Ortalama |
2.0 |
şık bir calısma olmus tebrık ederım
elınıze saglık
28.02.2007 02:27 tarihinde yazılmış
duygusel
teşekkür ederim..
saygılar ve selamlar...
28.02.2007 10:53 tarihinde yazılmış
rasitsel
Raşit Selçuk
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
2 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
2.8 |
Herşeyden önce kurgunuz ve çabanız için kutlamak istiyorum sizi.. Anlıyorum ki içiniz fotoğraf dolu.. Bir ayna,elinize geçen bir yapma çiçek ve fon oluşturabilecek kumaşlar.. Işığı akıllıca kullanmışsınız.. Her seferinde daha iyisini çekeceğinizi anlamak zor değil.. Örneğin fondaki ek görülmeyecek belki bir dahakinde..Belki obje aşağıya çok sıkışmayacak..Kesin iyi yoldasınız..Tebrik ediyorum...
27.02.2007 23:49 tarihinde yazılmış
duygusel
Raşit bey, yapıcı eleştiriniz için çok teşekkürler ederim.
ve çok iyi teşhis etmişsiniz her an aklımda fotoğraf var...umarım daha iyi fotoğraflarımda görüşürüz. ayna çalışmalarına devam etmek istiyorum.
saygılar...
27.02.2007 23:53 tarihinde yazılmış
beyazyolcu
faruk demirbaş
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
Düşünce ve kompozisyon bakımından başarılı bir çalışma. Ancak arka plan siyah olup ışık ile yansıtabilsytediniz mükemmel bir çalışma olurdu bence. Yinede beğendim. İyi çalışmalar dilerim.
27.02.2007 16:20 tarihinde yazılmış
duygusel
teşekkür ederim.
27.02.2007 21:03 tarihinde yazılmış
bbagriacik
Baki bağrıaçık
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
Merhabalar Gülden Hanım..
Değişik hoş bir yansıma fotoğrafı olmuş..
Netliği ışığıyla gayet güzel..
Kadrajınız sanki biraz sıkıntılı gözüksede o kadarda abartılı değil güzel..
Elinize emeğinize sağlık..
Selamlar..
27.02.2007 12:27 tarihinde yazılmış
duygusel
çok teşekkür ederim Baki bey, eksik olmayınız..
saygılar ve
selamlar
27.02.2007 13:06 tarihinde yazılmış
GEZGIN
İsmail ÇALLI
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
GÜlden hanım merhaba, Çok güzel ve orjinal bir düşünce çalışmanız. Bilhassa aynaya yansıyan gül gayet güzel çıkmış. Fonun aynı renk ve sade olmasını tercih ederdim. Başarılı çalışmalarınızın devamını dilerim.
27.02.2007 12:21 tarihinde yazılmış
duygusel
İsmail bey değerli eleştiriniz için çok teşekkür ederim.
saygılarımla...
27.02.2007 13:05 tarihinde yazılmış
zion
Murat YILMAZ
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
2 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
2 |
| Ortalama |
2.5 |
merhabalar
eline sağlık çok hoş olmuş ama biliyorum ki daha iyilerini yapabilirsin ışık yanında olsun
Saygılar
27.02.2007 09:55 tarihinde yazılmış
duygusel
merhabalar, çok teşekkür ederim..
selamlar...
27.02.2007 13:04 tarihinde yazılmış
bagriacik80
hüseyin bağrıaçık
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
2 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
2.8 |
Merhabalar Gülden Hanım,
Gül olurda sevilmezmi,gülü sevende dikenine katlanırmış,G/F arasında bulunan fotoğrafınızı silmenize üzüldüm doğrusu,siz eleştirilere makul ve objektif olarak cevap veren ve (bugünkü) karşıdakinin tezini çürüten biri olarak yapmamalıydın,fotoğrafına gelince kadrajınız çok estetik olmasada çkta acaip değil daha güzel olabilirdi tabiki,netlik gayet güzel,yansıma öyle,ellerine sağlık Selamlar...
26.02.2007 22:46 tarihinde yazılmış
duygusel
desteğiniz, ilginiz ve eleştiriniz için teşekkür ederim Hüseyin bey...
GF arasında bulunan fotoğrafımı eleştirilere değer verdiğim için sildim...
eleştiri yazacak kadar cesareti olan her kesin görüşüne saygı duyarım...
yeterki olumlu veya olumsuz görüşlerini bildirsinler...
çok sağolunuz..
saygılar ve selamlar...
26.02.2007 23:01 tarihinde yazılmış
yusufmetin
yusuf gültekin
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
2 |
| Ortalama |
2.8 |
Gülden hanım merhaba,sarı gül en çok sevdiğim çiçektir.Çiçeğin aynada görünüşü çok hoş duruyor.Uygulamada bazı problemler olsada güzel bir düşünce.Ellerinize sağlık.
Selamlar.
Sağlıcakla kalın.
26.02.2007 22:30 tarihinde yazılmış
duygusel
Çok teşekkür ederim Yusuf bey...
eleştirinize çok memnun oldum...
saygılar...
26.02.2007 22:57 tarihinde yazılmış
demokritos
mustafa erturhan
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
2 |
| Ortalama |
2.8 |
gülden hanım merhaba
alaturka ayna, sarı gül, hafif loş ışık, güzel bir kompozisyon için yeterli öğeler, gülün yapay olmamasını ve kadrajın bitiminde onunda sapından kesilmesi tercih ederdim.
güzel çalışmanız için tebrikler-başarılar...
26.02.2007 22:14 tarihinde yazılmış
duygusel
Çok Teşekkür ederim Mustafa bey...
saygılar ve selamlar...
26.02.2007 22:56 tarihinde yazılmış
demokritos
mustafa erturhan
sizin serçede güzeldi hatırladım:)
ya mustafa bey yaratıcılık adına gerçekten hoş bi foto bence, yansımaları severim nedense, beğenmemi yadırgamanızı yadırgadım:)
28.02.2007 20:08 tarihinde yazılmış
Eleştiri yazmak, puan vermek ve kendi fotoğraflarınızı paylaşmak için üye olun