SER _ SEFİL...
dün gece saat 23:00 eve giderken bursanın ortasında bir yerde....
yaklaştım yanına insanların anlamsız bakışlarının arasından sıyrılarak... sordum derdini anlatmadı öfkeyle; "git" diye bağırdı. bu durum içinde azda olsa onuru kalmıştır düşüncesi ile iyi bir pozlama yapmayı kendime hazmettiremedim ve sadece dönüp arkamı giderken tek bir karede olsa çektim.
giderken Ümit Yaşar OĞUZCAN 'ın bir şiiri geldi o an aklıma....
Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın,
Denizler ortasında bak yelkensiz bıraktın,
Öylesine yıktın ki bütün inançlarımı;
Beni bensiz bıraktın; beni sensiz bıraktın.
saygılarımla...
Eleştiri ve Yorumlar
Esinti
esin toprak
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
Sevgili Ahmet merhaba!
İçim parçalandı adeta fotoğrafını izlerken.Çöplüğe adeta bir insan atılmış.:( Üzüntüyle izlerken ne diyeceğimi bilemiyorum.
Başarılar hep seninle olsun!
Sevgiyle kal!
29.06.2006 00:18 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
Sevgili Esin
bu çalışmamda belkide ne kadar acımasız ve ne kadar şefkatli olduğumuzu anlatmaya çalıştım.
yani bazen bir sineğin kanadı kırılmış diye üzüntü duyabilen bizler bazende bu tür görüntüleri hiç umursamaz olabiliyoruz.
eminim hepimizin bu görsellik karşısında içi parçalandı ama çevremize baktığımızda o kadar çok varki bunlardan. neredeyse hiç bir şey yapmıyoruz yada yapamıyoruz.
bu görüntülerin önüne nasıl geçeceğiz???
çok çalışan, çok üreten, çok kazanan, olur olmazla uğraşmayan bir millet olursak diliyorum ki bunların önüne geçeceğiz.
sevgili esin yine damarım kabardı.
yorumun için çok teşekkür ederim
saygı ve selamlarımla
29.06.2006 08:20 tarihinde yazılmış
Esinti
esin toprak
Sevgili Ahmet sen böyle duygulandıran ve hüzünlendiren bir anın sessiz tanıklığıyla elinden geleni yapmışsın.İçin rahat olsun!Yaşadığımız yerde böyle görüntünlerin inkar edilmez gerçekler olduğunu hatırlamak değil unutmamak lazım!Unutmamak adına bu kareyi dondurmak yapılacak ilk adım olsa gerek!
Duyarlılığından ötürü kutluyorum seni.
29.06.2006 11:40 tarihinde yazılmış
jeolog
Erdal SARIGÜL
Eleştirilerin hepsini okumadım fakat genel olarak beğenilmiş ki bu puanı almış diye bir yorum yaptım kendimce, fakat benim ilgimi çeken bir iki noktaya affınıza sığınarak ve yanlış anladığımı umarak değinmek istiyorum;
Öncelikle
"bu durum içinde azda olsa onuru kalmıştır düşüncesi ile iyi bir pozlama yapmayı kendime hazmettiremedim ve sadece dönüp arkamı giderken tek bir karede olsa çektim."
gibi bir yoruma anlam veremedim..Kendi şehrimizde, kendi sokağımızda bu şekilde yatan bir insan var ve suçu kendimizde aramak yerine o insanın onuru hakkında yorum yapabiliyoruz, onun onurunun az olduğu kanaatine varıyoruz sırf çöplükte yatıyor diye,
ve
"git" diyen bir insanın(bu kim olursa olsun), fotoğrafının çekilmesinin etik açıdan doğru olmadığına inanıyorum...
ve
sanırım o insan onuru için orada yatıyordur, onursuz insanlar bir şekilde bir yerleri hortumlayıp sıcak yataklarında yatıyorlar...
çalışmalarınızda başarılar diliyorum...
11.06.2006 22:43 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
herşey insanın kendisinindir tıpkı bu yorum gibi. yani yorum sizin, düşünce sizin ve buna saygı duymak benim anlayışımdır
yorumların tamamını okumadıysanız sadece şunu söyleyeyim.
kaç kez sokakta yatan birine yardımcı olmayı denediniz?
kaç kez bu durumdaki birine ihtiyacının ne olduğunu sordunuz?
şimdi lütfen düşünün.
yorum yapmak kolay
ama önemli olan müdahale etmek.
gayet rahat ve huzurluyum bu fotoğrafı yayınladığımdan dolayı. nedenine gelince.
medyamızın bunlara ayıracak zamanı yok.
bu sayfada en azından duyarlı F.k üyelerinin bir kez daha bunları hatırlamasını sağladım
işte bundan dolayı rahatım.
şimdi size bir soru sorup saygılarımı sunayım
gazeteleri açtığınızda bu tür görüntülerle karşılaştığınız zaman tepkiniz ne oluyor???
saygı ve selamlarımla
11.06.2006 23:03 tarihinde yazılmış
jeolog
Erdal SARIGÜL
Yardım etmek ve ya etmemek benim sorunum, benimle alakalı bir konuyu neden burada tartışayım...
Ben farklı bir konudan bahsediyorum, ben bir insana onursuz demenizden bahsediyorum, ben bir insandan izin almadan fotoğraf çekmenizden bahsediyorum, siz benim kişiliğimi tartışmaya kalkıyorsunuz, tekrar söylüyorum benim ona yardım edip etmemem bana kalmış birşey ve bu kimseyi ilgilendirmez...
Ben fotoğraftan bahsediyorum, siz benden bahsediyorsunuz...
Teşekkür ederim...
11.06.2006 23:08 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
Erdal bey merhaba
bende sizin izin almanız gereken fotoğrafın altına bir iki kelime iliştirdim dönüp onu aklayın ve sonra eleştirinize devam edin
haaa eğer bir dalaşmaya giriliyorsa sizin bir üst satırda dediğiniz gibi diyorum.
evet evet size sizin cevabınızla cevap vereceğim
''Yardım etmek ve ya etmemek benim sorunum, benimle alakalı bir konuyu neden burada tartışayım...''
demiş ve sıyrılmışsınız. bende aynısını diyorum
ona öyle demek benim sorunum bunu neden sizinle tartışayım
11.06.2006 23:20 tarihinde yazılmış
jeolog
Erdal SARIGÜL
tebrik ederim.(nokta)
11.06.2006 23:22 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
bende sizin centilmenliğinizden feyz alarak sizi tebrik ediyorum
(nokta)
11.06.2006 23:28 tarihinde yazılmış
Fretlees
Sinan YAŞARGÜN
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
2 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
2 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
2.8 |
Merhaba Ahmet
Günün Fotoğraf sanatçısını kutlar başarılarının devamını dilerim
Sinan
11.06.2006 17:06 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
sinan bey merhabalar
iyi dilekleriniz için teşekkürlerimi sunarım
saygılarımla
11.06.2006 18:26 tarihinde yazılmış
ZeynepOztayinci
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
etkileyici...
ne söylenir ki başka bilmiyorum...
hayat zor...
bazıları için...
adını bilmediğimiz bir çoğu için...
böyle daha ne çok manzara var kimbilir
karanlığın koyusunda...
görmek istemediğimiz belki de...
11.06.2006 13:20 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
sevgili Zeynep
maalesef bu görüntüler ülkemizde olduğu kadar yabancı ülkelerde de var.
bizler, ülkemiz bu tür görüntüler karşısında parçalanıp üzüntülere boğulurken başka diyarların sefillerine hiç müdahale edilmiyor.
bu kişi için daha sonrasında çok direndim, çok mücadele ettim. bakım evine aldırdım ama maalesefki ertesi hafta gidip görmek istediğimde orada yoktu.
saygılarımla
11.06.2006 14:29 tarihinde yazılmış
d_o_g_u
y.Doğu KOÇ
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
ne derler
bilmiyorum ama sokaklarda olmak lazım..göstermek lazım çekmek lazım insanların gözlerini kör edercesine çekmek yayınlamak lazım..tebrikler...
sevgiler
11.06.2006 00:23 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
yaşar doğu
bu dediğini gerçekten yapmak lazım
ama bunu sadece bizler yapabiliriz.
bizim güzel medyamız ahu tuğba, banu alkan saçmalıkları ile meşgul.
bu nedenle biz yapmalıyız
bizler yayınlamalıyız
yorumun ve desteğin için çok teşekkür ederim
ısığın bol olsun
11.06.2006 12:02 tarihinde yazılmış
BERKOL
Bahattin Erkol
Çekmeden ve en önemlisi yayınlamadan önce iznini almak lazım.....
11.06.2006 13:03 tarihinde yazılmış
just_man
Engin Çakır
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
Merhabalar.. Bu amcayı biliyorum. Ben de görmüştüm bir gün... İsim ve anlatım çok iyi örtüşmüş.. Sanırım diyecek çok da bir şey yok.. İyi bi aktarım.. Sevgilerimle.... İyi çalışmalar...
03.05.2006 11:54 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
Engin Bey merhabalar
bende o akşam içim parçalanarak bu olaya seyirci kalmamam gerektiğini düşünmüş ve çabalarımla bakım evine aldırmıştım ama asilik ve derbederlik içine işlemişki kısa bir süre sonra kaçtığını öğrendim.
teşekkürlerimle
saygı ve selamlar
03.05.2006 11:59 tarihinde yazılmış
caglarkara89
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
Merhaba ahmet bey gerçekten çok acıklı ama güzel bir fotograf netlik ve kompozisyon çok harika olmuş valla söyleyecek başka laf bulamıyorum lafın kısacası mükemmel...
Size başarılar diliyorum...
31.03.2006 23:38 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
çok teşekkür ederim
saygılarımla
01.04.2006 10:20 tarihinde yazılmış
LIWEX
Serkan Güntekin
Model istemedigi halde cekilmis bir fotograf aciklamaniza göre, ben bu yaptiginizi ahlaki acidan hic uygun bulmuyorum we bu sebeple fotografi teknik acidan tartismaya bile uygun görmüyorum.
Sanirim, modelin asla bu fotografi böyle bir ortamda göremeyecek olmasina siginmissiniz. Bir awukat ya da bir doktor olsaydi fotografi cekilen, istegi disinda cekim yapabileceginizi sanmiyorum. Bir insanin kisilik haklarinin ihlali söz konusu. Söz konusu kisinin toplumsal konumunun bu ihlale karsi cikmaya izin wermemesi olayin cirkinligini örtmez.
Umarim bundan sonra daha dikkatli olursunuz.
10.03.2006 13:45 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
evet yaaaa o kadar haklısınızki toplamda 62 fotoğraftan
1: Fark Görüyor musunuz?
2: Kaykay
3: Kaykay-Panning
4: Kaykay2
5: Okumanın Yaşı Yok
6: Umutsuzluk
7: Konsantrasyon
8: Emperyalizm
9: Azarlamanın evrensel etkisi
10: Sızıntı
11: St. Lamberti
12: Horace Brown
isimli fotoğraflarınızın hangisi izinli diye sadece kendinize sorarmısınız?
Alman Dili ve Edebiyatı okurken Türk gözü ve Türk düşüncesi ile olayları incelemeyi unutmuşsunuz belli olan.
ben size az da olsa o fotoğrafı fotokritik gibi halk meydanı olan bir yerde sergilememin amacını söyleyeyim.
"bu ve bunun gibi durumda olanlara ne yapabiliriz" mantığındaydı ve izleyipte yorum yapan herkes aynı düşünce ile seyretti, düşündü.......
ve siz; Almanyada bu tür şeyleri düşünmezken ben onun için sonraki günlerde çalışmalar sarfettim ve şimdi en azından çöp değilde yemek yiyebildiği, iyi bakıldığı bir bakım evinde hizmet ve terapi alıyor.
ama Alman mantığı ile değil. TÜRK ŞEFKATİ ile.....
10.03.2006 14:06 tarihinde yazılmış
LIWEX
Serkan Güntekin
Ewet tebrik ediyorum kisilige saldirmayi cok iyi basariyorsunuz, öncelikle o sahsin we sonra benim hakkimda yazdiklarinizin yanlisligi ortada.
"azda olsa onuru kalmıştır" demissiniz fotografini cektiginiz kisi icin. Türk dil kurumu sözlügü onur kelimesini su sekilde tanimliyor;
"İnsanın kendine karşı duyduğu saygı, şeref, öz saygı, haysiyet, izzetinefis"
Siz o kisinin kendine duydugu saygidan, serefinden nasil süpheye düsersiniz. Bu hakki nereden buluyorsunuz, kanaatimce o sahis, yatlarda gezmek, milyarlik mücehwerler tasimak icin hirsizlik yapanlardan cok daha sereflidir.
Benim karsi ciktigim, insanlarin fotografini itirazlarina ragmen cekmenizdir, habersiz cekmis olsaydiniz bile bu bir dereceye kadar hos görülebilirdi. Ama dünyayi bile kurtaracak olsaniz bir insanin fotografini onun karsi cikmasina ragmen cekemezsiniz.
Bana yaptiginiz saldiralara ise cewap bile wermiyorum, zira baska bir cografya da olsam da Türklügümü birilerine karsi sawunacak kadar gizli yasamiyorum. Yazdiklarimiz okundugunda bir kültürün en önemli parcasi olan dile kimin hakim oldugu zaten ifsa olacaktir.
Insallah dediginiz olanaklari saglamaniza izin wermistir o basta daha sizinle konusmayi bile reddettigini söylediginiz kisi. Böylece o imkanlar icinde yine bir fotografini cekersiniz de ben bu yazdiklarimdan utanirim.
Sanirim konuyu en iyi anlatan Mevlana hazretlerinin su sözü olur;
"Ne insanlar gördüm üzerlerinde elbise yok, ne elbiseler gördüm içlerinde insan yok"
Saygilar
10.03.2006 14:49 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
yerden göğe kadar haklısınız paşam.
anlamayacağım diye direten birine ben anlatmayayım çünkü ne anlatırsam anlatayım senin anlayacağın kadardır.
senin için senin savunduğun doğrudur.
saygı ve selamlarımla.
10.03.2006 14:52 tarihinde yazılmış
Altar
Tarık Uçar
Merhabalar;
Öncelikle yazdığınız yazılarda w harfi yerine v harfini kullanırsanız sevinirim. Lakin almancam yok TÜRKÇE'de de w harfini tanımam.
İkincisi o insanın gururunu düşündüğünüz ve rencide olmasından korktuğunuz için o insan adına size teşekkür ederim. Ancak amaç burada birilerinin şerifi ile oynayıp dalga geçmek değil.
Bu adam ve bunun gibilerin sorunu Almanya'yı bilmem ama Türkiye'de büyük bir dert. Bu soruna eğilmek ve diğer insanları bilinçlendirmek adına çekilmiş bir fotoğraf olduğuna inanıyorum. Ki orada izin almak takdir edersiniz ki çok saçma olurdu.
Sizi ne bu kadar rahatsız etti bilmiyorum ama fotoğrafı çeken arkadaşa bir kez daha teşekkürlerimi borç bilir başarılarının devamını dilerim.
Sağlıcakla kalın.
10.03.2006 17:30 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
Sayın ALTAR
desteğinizi ve düşüncelerinizi eksik etmediğiniz için çok teşekkür ederim
saygı ve selamlarımla
10.03.2006 17:57 tarihinde yazılmış
BERKOL
Bahattin Erkol
Almanya da olsaydı kimbilir belki de o durumda bile olmazdı değilmi. Bu yönünü düşündünüz mü.
Ben de almanyada bulundum. oradaki insanlar onu orda bırakmaz yardım ederlerdi ve fotoğrafını çekip yayınlamazlardı diye düşünüyorum....
Saygılar.
11.06.2006 15:20 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
sanırım siz oraların cilalı sokaklarını gördünüz.
bu durumda olan kişileri onlar insan içine bile çıkarmıyorlar.
ve canım ülkemdeki gibi yardıma koşan yok.
12.06.2006 08:11 tarihinde yazılmış
osmoz
osman özdemir
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
3 |
| Kompozisyon |
3 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
3.0 |
insan olmak zor iş insanlık yaratılırken Allah sorumlulugu dağların üzerine verdi dağlar bu sorumlulugu üslenmediler insan oğlu sorumlulugu üzerine aldı... dağlar bizim bu halimizi görse ağlar...etkileyici bir kare yakalamışsınız...başarılarınızın devamanı dilerim... bu insanı biliyorsanız yardım edebiliriz...yardıma ihtiyacı olanlara yardım etmeliyiz dağların yerinden kalkıp yardım etmesini beklersek vay halimize...
07.03.2006 12:21 tarihinde yazılmış
samicakir
Sami Çakır
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
Merhaba Ahmet Bey,
Sizi tebrik etmek için yazıyorum bu yazıyı sadece. Bir şeyler daha eklemem gerekirse; fotoğraf kalitesi olarak kompozisyon, ışık ve siyah-beyaz seçiminin çok başarılı olduğunu, anlam olarak da ortalıkta çer çöp gözükmesi gibi saçma düşünceler dışında diğer yorumlara katıldığımı söylesem kafidir sanırım.
Yürekten tebrikler. Sevgi ve selamlarımla..
28.09.2005 17:51 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
efendim sayılar
değerli yorumunuz ve taktiriniz için teşekkür ederim
saygılarımla
29.09.2005 08:26 tarihinde yazılmış
incinci
ayşe inci varol
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
2 |
| Kompozisyon |
2 |
| Estetik |
2 |
| Teknik |
2 |
| Ortalama |
2.0 |
bir fotograf karesi böylesine bir yaşamın gerçeklerini ve bir fotoğrafçı da fotoğrafını ancak bu kadar güzel ve yalın anlatabilir. ellerinize sağlık.
24.09.2005 11:54 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
beğeninizden ve güzel övgünüzden dolayı teşekkür ederim
saygılarımla
24.09.2005 17:02 tarihinde yazılmış
WiLSoN
Ugur Korkmaz
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
Cebi kabarık olanların görmezden geldiği bir öteki Türkiye gerçeğine fotoğraf makinesinden bakmak... Kendi karnımız doyunca gerisini düşünmemek... Bu ülkede yeni istihdamlar yaratmak yerine gidip Bulgaristan'da Romanya'da fabrikalar açmak... Bir gün bizim de bu amca gibi olmayacağımız ne malum... Düşünceler değişmedikçe sokaklardaki nüfus azalmayacak.. Bu fotoğraf maalesef sadece siyahlığı ile vuruyor beni, keşke beyazlığından da biraz ümidim olsaydı... Tebrikler Ahmet Bey... Gözümden akan iki damla yaşın sorumlusu sizsiniz...
23.09.2005 14:13 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
merhabalar
WiLSoN;
çeşitli bakış açısılarına yol gösteren bu fotoğrafa bu yönü ile bakmanız çok farklı ve çok güzel.
sayın WiLSoN sanırım çok duygulu birisiniz sizi ağlattıysam üzüldüm gerçekten.
saygılarımla
23.09.2005 14:20 tarihinde yazılmış
toprak
Güzin Tezel
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
Merhabalar,
Haklıymışsın, bu gerçekten hoş ve anlamlı fotoğraflar varmış...Fotoğrafın yaşamın öbür yüzü desem değil artık bu yüzü demeliyim.Siyah beyaz tercihini yerinde buldum.İyi bir belgesel fotoğraf,zorlu bir hayatı çok .Ellerine sağlık.
23.09.2005 00:03 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
merhabalar
güzin hanım beğeniniz için teşekkür ederim
saygılarımla
23.09.2005 08:27 tarihinde yazılmış
polkovnik
fahrettin yılmaz
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
merhabalar Ahmet bey,fotograf dediğiniz de budur işte hayatın gerçeklerini o kadar güzel ifade etmiş ki çalışmnız sizi ayakta alkışlıyorum.onlar da bizim vatanımızın evladı onlar bizim ,amcamız.ağabeyimiz dayımız bunlardan binlercesini görüyoruz.Nerede devlet nerede millet diye soruyorum.saygılar
22.09.2005 23:16 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
merhabalar
maalesefki varlıklı olanlarımıza gösterilen ve ihtiyaçları olmayan ilginin sadece küçücük bir bölümü düşkünlerimize gösterilse hiç bu manzaralarla karşı karşıya kalmayacağız.
teşekkür ediyorum
saygılarımla
23.09.2005 08:26 tarihinde yazılmış
diskuso
oguz altun
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
bu ne ya! bu ne! bu ayıp kimin? kimin ha. geçen TV'de Irak'ta bir şehre gidip-dönen kızılay görevlisinin ağlayan suratı vardı. o görevli gelsin de bir de bunu görsün. zenginlik içinde fukaralık, yani koca şehrin bu adamcağızı besleyecek, barındıracak hiç mi haceti yok, 5 milyonluk nufus 100 tane açına açığına bakamıyorsa, ben nediyeyim!
Ben Ankara'da yaşıyorum, bu mazaraların benzeri burada da var. soru aynı bu milyonluk şehirler üç beş garibanına bakamıyorsa, şehirliyim demenin ne anlamı var? Bana NY, Paris'i Roma'yı örnek göstermeyin, onlarında evsizleri var diye. bana ne? ben Türkiye'de yaşıyorum ve insanımızın bu halde sersefil olmasına gönlüm razı gelmiyor. memur halimle gücüm nispetinde yardım etmeye çalışıyorum ama yetmiyor. biraz duyarlı olmamız gerekiyor galiba.
fotografınız teknik yönden güzel, yakaladığı garibanın bakışları açısından ise mükemmel. tebrikler...
22.09.2005 22:03 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
merhabalar
Oğuz Bey inanın yazdıklarınızı okurken tüylerim diken diken oldu ve çooookkkk haklı dedim kendi kendime...
yorum yapan yorum yazan ellerinize sağlık
saygılarımla
22.09.2005 22:07 tarihinde yazılmış
diskuso
oguz altun
saygı bizden...
22.09.2005 22:29 tarihinde yazılmış
mbeytan
Beyhan Altay
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
2 |
| Kompozisyon |
2 |
| Estetik |
3 |
| Teknik |
3 |
| Ortalama |
2.5 |
ahmet bey açıkçası çok etkileyici bir fotoğraf ve insanın yorum veya eleştiri yapası gelmiyor çünkü zaten herşey kendini çok açık şekilde ifade ediyor..
Ama yinede sizi tebrik ediyorum çünkü bizlere hayatın gerçeklerini yansıtan bir kare yakalamışsınız...
22.09.2005 20:33 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
merhabalar
fotoğrafımı izlediğiniz ve hoş yorumunuzu eklediğiniz için çok teşekkür ederim
saygılarımla
22.09.2005 21:48 tarihinde yazılmış
civici
Murat Yokarıbaş
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
Ahmet merhaba ülkemizin acı gerçegini fotoğrafa çok güzel yansıtmışsın tebrik ederim s/b isabet olmuş netlik ve açı harika başarılarının devamını diliyorum kolay gelsin
22.09.2005 17:57 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
efendim merhabalar
yorumunuz, beğeniniz, övgünüz ve verdiğiniz mesaj için çok teşekkür ederim
sağolun
sağlıcakla
22.09.2005 18:01 tarihinde yazılmış
borabenic
Bora Benic
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
Ahmet bey,merhaba.Sosyal bir yaraya güzel bir çalışma ile yaklaşmanıza çok sevindim.Dünyanın bir gerçeği bu.Yaşadığı dünya ve eşlik edenleriyle güzel kompozisyon.Tebrikler.
22.09.2005 17:44 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
Bora bey merhabalar
beğeniniz için çok teşekkür ederim
sevgi ve sağlıcakla
22.09.2005 17:46 tarihinde yazılmış
DrDinazor
YIGIT SARAC
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
Merhaba Ahmet Bey,
"sen mutluluğun resmini yapabilir misin Abidin?"
......
Evet demekki acının fotoğrafı çekilebiliyormuş.
Fotoğrafınız gerçek ve yurdumuzda çok sayıda sefil ve acılar içinde yaşayan insanlardan bir görüntü yansıtmış bizlere. Tebrik ederim, başarılar dilerim.
22.09.2005 15:46 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
merhabalar
evet maalesefki mutluluğun yanında göremediğimiz başkalarının mutsuzluklarıda var.
teşekkür ederim
saygılarımla
22.09.2005 16:31 tarihinde yazılmış
Altar
Tarık Uçar
Değerlendirme
| Yaratıcılık |
4 |
| Kompozisyon |
4 |
| Estetik |
4 |
| Teknik |
4 |
| Ortalama |
4.0 |
Merhabalar ahmet bey;
Çok gerçek bir kare yani hayatın gerçeklerini yansıtıyor. Hayatta mutluluk gibi üzüntüde, zenginlik gibi fakirlikte, yaşam gibi ölümde, başarı gibi başarısızlıkta var. Hepsi hayatın gerçekleri.
Onun için belki de içimizde bulunduğumuz koşullardan şikayet edeceğimize halimize şükretmeyi öğrenmeliyiz.
Başarılarınızın devamını diliyorum..
22.09.2005 12:59 tarihinde yazılmış
toolex
ahmet yavuz
Tarık Bey;
vermiş olduğunuz mesaj harika.
gerçektende her yaşadığımızdan ders alıp içinde bulunduğumuz duruma şükretmemiz gerekiyor.
teşekkürlerimi sunuyorum
saygılarımla
22.09.2005 13:48 tarihinde yazılmış
Eleştiri yazmak, puan vermek ve kendi fotoğraflarınızı paylaşmak için üye olun